מסעדת שוק דגים בחוף אלמוג

כתבתה של קרן שלי

צלמת – לאה נ.
מסעדת שוק דגים ששוכנת ממש מול מלון הריף שבחוף אלמוג, היא מסעדה מצויינת שניחוחות ריחות הדגים הניצלים על הגריל נישאים באוויר שאי אפשר לחלוף על פניה מבלי להכנס ולטעום את מגוון העצום של פירות ים לצד דגים טריים וסלטים בטעם משכר.

בהגיענו למסעדה נפעמנו מהעיצוב המושלם שכולו מושתת על אלמנטים של ים.
במרכז המסעדה ניצבת דמוי ספינת דיג מקסימה עמוסת כל טוב, תמונות ועוגנים שמשרים אווירת ים קוסמית צמרמורת באוויר ומוזיקת יסו יוונית אתה מרגיש שאתה באתונה.

שימי בעל המסעדה קיבל את פנינו בחמימות, והזמין אותנו לבחור שולחן. בחרנו לשבת בשולחן ערוך עם מפה בגווני כחול ולבן במרפסת כדי לנשום ולחוש את אויר הים ולהנות מרוח נעימה שמזכירה סתיו. הזמנו מהתפריט נתח דג סלמון טרי עשוי מדיום רך ונמס בפה. ומנת ברבוניות מטוגנות מוגשות עם לימון טרי באמת חגיגה אמיתית .

20141203-000123.jpg
כהרף עין השולחן התמלא בצלוחיות של סלטים מדהימים וערבים לחך תפוחי אדמה אפויים וסלט ירוק גדול. התענגנו על המנות וליבנו התמלא באושר.
לקינוח הזמנו פרופיטרול פחזנית ענקית ממולאת בגלידת וניל שנחה לה בתוך רוטב שוקולד חם.
זה בהחלט הדובדבן שבקצפת שאני ממליצה בחום.

20141203-000114.jpg
מסעדת ׳שוק הדגים׳ פותחת לכם שולחן שוק עשיר במבחר סלטים טריים, פוקאצ׳ות חמות מהתנור ומנות ראשונות הכלולות במחיר העקרית. שפותחים את התיאבון ואת חוש הטעם והריח כמובן.
בין המנות העיקריות שמחיריהן נעים בין – 79 ₪ ל – 99 ₪ מבחר ענק של דגים טריים בכל צורת עשייה, מגוון מאכלי ים מובחרים – שרימפס, קלמארי, מולים, סקאלופ או קדירת סרטנים. דגי ברבוניה מטוגנים, פסטה בתוספת שרימפס קלמארי ומולים ברוטב שמנת שום ופרמזן ועוד.


סלטים קטנים טובים וטעימים כגון: עשבי תיבול עם שקדים וחמוציות, חמוצים ביתיים, סלט בטטה ופלפלים, סלט עגבניות שרי ופלפל חריף, סלסת עגבניות, סלט בורגול וירקות, סלק אדום ובצל, טחינה מעולה, ובהמשך – חומוס טרי עשוי במקום, כרובית מטוגנת וסירת חציל בטחינה וצ׳ימיצ׳ורי, לחגיגת הטעמים מצטרפות פוקצ'ות חמות שנאפות בטאבון.
מסעדה שנותנת המון במחירים ששוים לכל כיס.

כתובת: חוף אלמוג מול מלון הריף
טלפון: 08-6379830
שעות פתיחה: שבעה ימים בשבוע מ12:30-23:00
.

 

ם