מסעדת תשרין 2 מרכז מגה בנצרת

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום קרן שלי

מסעדת תשרין 2  השוכנת במרכז מגה בנצרת עילית,  בלב נוף הרים גלילי עוצר נשימה, צריחים וכיפות כסף קסומות,

תשרין – מסעדה רחבת מימדים ומעוצבת במיטב הסטייל, ניתן לשבת בפנים או לסרוגין ניתן לשבת בשולחנות האירוח במרפסת המהממת לנשום אוויר הרים ולהנות משמש מלטפת.

חשוב לציין שבמסעדת תשרין המעיין המסעדה המיתולוגית ואחותה התאומה של מסעדת תשרין נצרת עילית היא שם דבר בקרב המסעדות בנצרת ונחשבת למסעדה הטובה ביותר.

זכינו להתארח במסעדה המעולה, להכיר את מוסא בעל המסעדה, בחור נמרץ ובעל חזון שהקים ביחד עם שותפו אחסאן את המותג הקולינרי תשרין שיחד תרמו לעיר נצרת מסעדות בסטייל אחר, סופיסטי שטרם נראו בעיר. טעמנו מקסם המטעמים שהוגשו לשולחן.

פתחנו את מסענו הקולינרי בכרובית מטוגנת חמה קריספית בחוץ ורכה ונימוחה בפה, טעימה ומומלצת, פטריות שמפיניון ממולאות מוקרמות בגבינת פרמזן, סלט ירוק מפטרוזיליה וכוסברה בטעם לימוני חמצמץ טעים ובריא, סלט עגבניות ובצל עם בורגול טעים ביותר, סלט ירקות עם נתחי פרגיות צלויות על הגריל מנה מומלצת בהחלט שמתאימה גם לילדים.

למנות העקריות הזמנו נתח סלמון צרוב על הגריל, מנה שמוגשת במידת עשיה נכונה רכה ונמסה בפה, מנת שרימפס מוגש ברוטב חמאה ושום טעים להפליא ודג דניס צרוב על הגריל מוגש עם עגבניות צרובות על הטאבון אכן שילוב מנצח.

לקינוח הוגשו לשולחן מספר עוגות במבחר טעמים, האמת שהכל נראה טעים ומזמין והבחירה היתה קשה אז החלטנו להתמקד על עוגת גבינה אפויה ברוטב ריבת חלב עוגה שקיבלה אצלנו ציון גבוה ועוגת ביסקוויטים ושוקולד עוגה טעימה ביותר ומומלצת בחום. יש לציין שהספציאליטה של המסעדה בקינוחים הוא כנאפה גבינות עיזים מוגש חם, חגיגה לחוש הטעם והריח כדאי ומיוחד מאוד.

מה שנותר לנו מהתרשמותנו החזקה והנפלאה מהמסעדה המצוינת הוא להעביר את המסר הלאה ולהמליץ על המסעדה בחום.

מסעדת תשרין מרכז מגה נצרת עילית

טל-04-6555789
שעות פתיחה א עד שבת כולל עד אחרון הלקוחות