מסעדת ׳פאנץ ליין׳ במלון רמת רחל ירושלים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ וקרן שלי
ירושלים משתדרגת ועולה כיתה עם פאנץ ליין מסעדת מלצרים מזמרים, בשורה משמחת לירושלמים!

מסעדת ׳פאנץ ליין׳ התל אביבית המוכרת  והאהובה, מגיע לירושלים למלון רמת רחל, מלון מדהים ויפיפה, ששוכן בהרי ירושלים בתוך קיבוץ רמת רחל. הפאנץ ליין הוא רעיון גרנדיוזי של מלצרים מזמרים שהופכים כל אירוע למיוחד, שמח, אנרגטי, חי ובועט.  מופע מקסים של הלהיטים המוכרים והעכשוויים במבחר שפות ומקצבים תוך שלהוב הקהל לקחת חלק במופע ובריקודים כך שכל אירוע הופך להיות באמת הגשמת חלום.

המלון מציע תפריט עשיר ומגוון עם טוויסט ישראלי. שכולל מבחר גדול של סלטים כפתיח על השולחנות שבהמשך מוגשות מבחר מנות עקריות לצד תוספות לבחירה ומבחר קינוחים  לצד עמדת משקאות חמים שתורמים לשלמות האירוע.


מלון רמת רחל הוא מלון הנופש היחיד בירושלים המכיל בתוכו אטרקציות רבות ומגוונות: קאנטרי קלאב מאובזר ומפנק, חדר כושר מהמשוכללים בעיר, סיורי פריחות, חקלאות וארכיאולוגיה, אולם אירועים וכנסים נחשב, בית ספר למלונאות חדש ועכשיו גם מסעדה מזמרת – החוויה המיוחדת מבית "פאנץ' – ליין".
לנון פולון מנכ"ל מלון רמת רחל: "אנחנו במלון רמת רחל מקפידים כל הזמן לתת לאורחי המלון ערך מוסף. לשדרג ולהשביח את חוויית הנופש ככל שניתן. אני נרגש על החיבור עם הפאנץ' ליין. תיירים גם מחו"ל וגם מהארץ אוהבים מאוד את הקונספט של אוכל ומוסיקה ומי יותר טוב לזה מאשר צוות הפאנץ' ליין".
"מצאנו ברמת רחל אתר תיירות מדהים שבכוונתנו להשתלב בו ולתת לאורחיו חוויה מיוחדת הנקראת בשפתנו 'דינר-שואו'", אומר שלומי גרונר, היזם והבעלים של המועדון. "הפולקלור הישראלי קוסם לתיירים המגיעים למלון מכל רחבי העולם, וגם לקבוצות ישראלים המגיעות למלון לטיול, לסמינר או לכנס, וכמובן גם לירושלמים עצמם החסרים מקום בילוי ספונטני ושמח כמו הפאנץ' ליין. אנו נפיק להם ערבים מלאי אנרגיה של שירה, מופע וריקודים".
באי ואורחי פאנץ' ליין יוכלו להזמין חבילות הכוללות סיורים בגן הארכיאולוגי ברמת רחל, ביקור בחוות אייל וארוחת ערב במסעדת פאנץ' ליין.
במקום ניתן לערוך אירועי גיבוש לחברות, ארוחות חווייתיות לקבוצות ותיירים המטיילים בירושלים ולאירועים פרטיים: ימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונות ועוד.


קצת על פאנץ' ליין: סיפורו של הפאנץ' ליין מתחיל בניו יורק של שנות ה-80, שם חווה שלומי גרונר, מייסד ומנהל הפאנץ' ליין, את תרבות המועדונים המצליחים במנהטן, התאהב וחלם לפתוח מועדון מצליח ייחודי בהשראת המועדונים בארה"ב. בתחילת שנות ה-90' הקים את הפאנץ' ליין המקורי ברחוב הארבעה בתל אביב הפועל מאז בהצלחה רבה.

לפרטים נוספים והזמנות: רותי צור 03-5610785 052-6431451
עלות לאדם: 90-190 ש"ח