מסעדת BBB נהריה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום מייקל פלדמן
רשת BBB Burgus Burger Bar, היא רשת מסעדות בורגר בר בסגנון דיינר אמריקאי, שמזוהה בעיקר עם סוגי המבורגר שונים אך להפתעתנו יש למסעדה תפריט עשיר ביותר שמעגן בתוכו מלבד ההמבורגרים
image
לטינו בורגר
גם דגים, סלטים בשילוב גבינות, טונה ובשר, מנות ראשונות מעולות, לאוהבי הבשר סנדוויץ מנתחי אנטריקוט בשילוב עם ירקות מוגש על לחמניית פרנה ענקית שנאפת במקום, באמת מנה מעולה ואף קוקטיילים יפי מראה וטעימים במיוחד. התארחנו במסעדת BBB בנהריה מסעדה מקסימה ששוכנת צמוד לשדרת הגעתון המפורסמת, ניתן לשבת או בתוך המסעדה או לסרוגין במרפסת מתוקה ומוארת שמהווה פיתרון מצויין למעשנים.

image

למנות הראשונות הזמנו סלט יווני עם גבינה בולגרית, מנה מצויינת קלילה וטעימה מאוד, מנת כרובית מטוגנת, טבעות בצל, וסלט עוף חם, שילוב של ירקות ונתחי עוף בתיבול עשויים על הפלאנצ׳ה מוגש חם ומזמין ביותר.

image

למנות העקריות הזמנו מנת לטינו בורגר שמורכב מהבורגר עסיסי מבשר בקר מובחר, גווקמולי, ביצת עין, בצל פריך, סלסה פיקנטית ואיולי צ׳יפוטלה. מנה מעולה ומומלצת בחום ומנת סנדביץ אנטריקוט מעולה.

image

לקינוח הזמנו עוגת שוקולד חמה ונימוחה בפה שמונחת בחינניות על גלידת ווניל פשוט חלום מתוק ועוגת תפוחים חמה שמוגשת עם גלידה מנה מתוקה וטעימה לחך.

image
בתמונה עם האחמ״ש המקסים שפינק אותנו אכן ערב בלתי נשכח.

חשוב מאוד לציין שבימי שישי בערב המטבח עובד עד השעות הקטנות של הלילה, פתרון מצויין לרעבים שחוזרים מבילוי לילי.

צוות המסעדה אדיב מאוד והשרות מהיר. אני מאוד אהבתי וממליצה בחום.
מסעדת BBB הראשונה הוקמה לפני כעשור ומאז נוספו סניפים בפריסה ארצית רחבה.החוויה ב- BBB מורכבת מסניפים מעוצבים ומטופחים, שירות מקצועי ואדיב ותפריט עשיר ואחיד בכל סניפי הרשת. כתובת ויצמן 71 נהריה
טל-04-9001122
7 ימים בשבוע 12:00 – 1:00