מרי לו המחזמר חוזר בשנית

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום תמונה ראשית: גיא יחיאלי

קרדיט צילום: מייקל פלדמן

מרי לו מחזמר חי ובועט, מעורר השראה ומזכיר נשכחות אחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בכל הזמנים, הוצג ועלה לראשונה בשנת 2002 על במת התיאטרון הלאומי הבימה, על טהרת שיריו של המאסטרו צביקה פיק על פי סיפורה של מירית שם אור. מחזמר נוצץ, שעתיים של כיף עילאי, חגיגה לנשמה ומומלץ בחום.

image

בתפקידים הראשיים שיר מורנו המדהימה במשחק מצוין ויש לציין שהיא פרופורמרית אמיתית מגלמת את מרי לו תפקיד שגילמה בעבר יעל בר זוהר וגבריאל אהובה של מרי לו שגילם בעבר גיא זוארץ  בעלה של יעל שבעצם סיפור אהבתם בדומה למחזה נרקם על הסט. מגלם את תפקיד גבריאל אסף הרץ שחקן מעולה ויפה תואר. הילה סעדה משחקת את תפקידה של אלה, חברתו המסורה. גיא זו-ארץ משחק בהפקה המחודשת את ריקרדו האמרגן. ריקרדו הוא בן הזוג של אמו החורגת של גבריאל, שאותה משחקת מאיה בוסקילה, טום באום וישראל אטיאס מגלמים את בניה של בוסקילה.
קרדיט צילום: גיא יחיאלי
קרדיט צילום: גיא יחיאלי

עכשיו… הוא חוזר – בגרסה מעודכנת, חדשנית ותוססת!

עלילת המחזמר מספרת את סיפור אהבתם של שני צעירים בתחילת שנות השבעים.
מצד אחד גבריאל, קולנוען צעיר וחולמני, המאמין באהבת אמת, ומצד שני, מרים לובוביץ', נערה תוססת, החולמת להיות כוכבת ולכבוש את העולם.

השאיפות של מרים לובוביץ', ההופכת למרי לו, לא עולות בקנה אחד עם הרומנטיקה הבלתי מתפשרת של גבריאל, והוא מוצא נחמה אצל אלה, חברתו מילדות – אבל גבריאל אינו שלם.
האם יצליח גבריאל להתגבר על מרי לו?
האם תבין, מרי, שהאהבה האמתית נמצאת דווקא מעבר לדלת?
הצטרפו אל המחזמר המלווה את שני הצעירים במסע הזה אל גילוי האהבה, האכזבה, החלומות וההתפכחות.

המחזמר בנוי סביב עשרים וחמישה מלהיטיו הגדולים של צביקה פיק.
"מרי לו" "דם חם" "גבריאל" "מסיבת יום שישי" "דיווה" "אהבה בסוף הקיץ" "יד ביד" "לגור איתו" ועוד…

בואו לראות על במה אחת, את שיר מורנו, אסף הרץ, מאיה בוסקילה, גיא זוארץ, ישראל אטיאס, טום באום, הילה סעדה וגאלה קוגן בליווי רקדנים ותזמורת חייה!

פסח – היכל התרבות ת"א
19.
26.4
ג'
11:00, 20:30
27.4
ד'
20:30
28.4
ה'
20:30
3.5
ג'
20:30
5.5
ה'
20:30
12.5
ה'
20:30
14.5
שבת
21:00

מחיר כרטיס: 200 ש"ח