נוק – NOC סדרת מוצרים קוסמטיים חדשניים

 

סדרת המוצרים
סדרת המוצרים

NOC Hand Cream

NOC Hand Cream
NOC Hand Cream

קרם ידיים NOC הינו מיוחד מאד בזכות תערובת השמנים אשר הינו מכיל וגם בזכות מרקמו המיוחד ותכונת הספיגה המידית שלו אשר משאירה את העור רך וחלק כמשי ואינו משאיר הרגשת שמנוניות בזכות תערובת השמנים שיש בו והרכבו הייחודי. השמנים הטבעיים אשר הוא מכיל כמו שמן זית, שמן זרעי ענבים ושמן נבט חיטה מקנים לקרם את יתרונותיו המרגיעות. הריח של הקרם הינו מיוחד. הוא מתקבל משמן גרניום שהוא בעצמו אנטיויראלי ומעניק לקרם ריח נעים ומפנק. קרם ידיים NOC מתאים גם לשמירה על ידיים רגילות וגם לטיפול בידיים יבשות. הריח הנעים והטקסטורה המפנקת של הקרם הופכת את השימוש בו לחוויה מיוחדת ומהנה.
הוראות שימוש: למרוח את הקרם על הידיים מספר פעמים ביום לפי הצורך.

נוק קרם רגלים
NOC foot cream

NOC Foot Cream
NOC Foot Cream נוק קרם רגליים

קרם רגליים NOC foot cream מכיל ריכוז גבוה של שמנים טבעיים אשר דרושים לשמירה וטיפול ברגליים עייפות, טיפול בעור רגליים יבש ובעייתי ושמירה על בריאות הרגליים. קרם זה מכיל מיצוי צמחים אשר מיועד להרגיע רגליים עייפות ולמנוע הזעת יתר. כמוכן הוא מכיל שמנים ארומטים בעלי פעילות אנטיבקטריאלית כמו שמן רוזמרין, מנטה ואיוקליפטוס אשר בנוסף לפעילותם האנטיבקטריאלית, שמנים אלה ידועים ביכולתם להרגיע את העור ומקנים לרגליים רעננות וריח נפלאים.

לקרם NOC foot cream מרקם מעולה וספיגה טובה בעור. בזכות שמן הזית ושמנים טבעיים אחרים אשר הינו מכיל ישנה הרגשת רעננות ולחות אשר מתקבלת בצורה כמעט מידית אחרי מריחתו. הריח המעולה, הספיגה המהירה וההרגשה הנעימה אשר מתקבלת לאחר מריחת הקרם הופכים את השימוש בו לחוויה מיוחדת.
הוראות שימוש: יש למרוח את הקרם על הרגליים ולעסות עד לספיגה מלאה מספר פעמים ביום לפי הצורך
קרם רגליים NOC foot cream מכיל ריכוז גבוה של שמנים טבעיים אשר דרושים לשמירה וטיפול ברגליים עייפות, טיפול בעור רגליים יבש ובעייתי ושמירה על בריאות הרגליים. קרם זה מכיל מיצוי צמחים אשר מיועד להרגיע רגליים עייפות ולמנוע הזעת יתר. כמוכן הוא מכיל שמנים ארומטים בעלי פעילות אנטיבקטריאלית כמו שמן רוזמרין, מנטה ואיוקליפטוס אשר בנוסף לפעילותם האנטיבקטריאלית, שמנים אלה ידועים ביכולתם להרגיע את העור ומקנים לרגליים רעננות וריח נפלאים.

נוק קרם עיניים NOC

NOC Foot Cream
NOC Foot Cream

קרם NOC eye cream מעניק מראה בריא לאזור העיניים הבעייתי במיוחד. מלבד היותו מרטיב ומוסיף לחות לאיזור העיניים, הוא מזין את העור בזכות תערובת השמנים הייחודית אשר הוא מכיל. שמנים אלה כמו שמן זית משובח, חמאת השיאה, שמן זרעי רימון, שמן זרעי ענבים ושמן נבט חיטה. תערובת שמנים זאת מעניקה לאזור עדין זה גם את כל הנוטרינטים הדרושים לו להזנתו ושמירה על חיוניותו ובריאותו.
מרכיב חשוב נוסף אשר קרם זה מכיל אותו הוא מיצוי ההממיליס אשר ידוע בתכונותיו המכווצות את כלי הדם והמקררת את האיזור, דבר אשר מעניק הרגשת נוחיות ורעננות מיידית לאחר מריחתו.
מחקרים רבים הוכיחו כי ויטמין C מגן מפני נזקי עור ונזקים דרמטולוגים לעור כולל נזקים הנגרמים מקרני השמש. נוכחות ויטמין C בקרם NOC eye cream מקנה לו תכונות מגינות ופוטנציאל מעולה לשיפור מראה העיניים**. מרכיבים נוספים אשר קרם זה מכיל הינם מיצוי הקמומיל ומיצוי המרווה הידועים בתכונותיהם נוגדות הדלקת. רמת החומציות של הקרם מתאימה לאיזור העיניים החומר אשר שימש לכיוון החומציות הינו חומר אינדוגני אשר אינו מגרה את העור.
קרם NOC eye cream מיועד לשמור על איזור העיניים הרגיש, לטפל בו וכדי להבליט את היופי של עינייך.
הוראות השימוש: למרוח שכבה דקה של הקרם מסביב לעיניים לפי הצורך. יש להימנע ממגע ישיר עם העיניים. במקרה של מגע ישיר עם העינני יש לשטוף מיד את הקרם ולפנות לטיפול רפואי. הרחק מהישג ידם של ילדים.

Moisturizing facial cream
קרם פנים nok

Noc Facial Cream
Noc Facial Cream

קרם NOC facial cream מכיל תערובת שמנים אורגנים אשר מקנה לעור את כל הנוטריינטים המזינים הדרושים כדי לשמור על חיוניותו ומראהו הצעיר למשך כל היום.
לצד שמן הזית המשובח הקרם מכיל מספר שמנים טבעיים מוכרים כמו שמן כוכובה, שמן שקדים, שמן נבט חיטה, שמן רימונים ושמן זרעי ענבים. כמו כן הקרם מכיל ויטמין E הידוע בתכונותיו הנוגדות חימצון והמגינות מפני נזקים לעור. השילוב של השמנים הנ"ל בתוך הקרם בריכוז המתאים מקנה לעור את הלחות הדרושה לו לצד הגנה מפני נזקים של גורמים סביבתיים נוספים וגם לעזור בתיקון נזקים שכבר נגרמו לו.
שמן הזית ידוע מימי עתיקין כמרטיב מעולה לעור וסגולותיו המרפאות את העור. הוא מוזכר בספרים הקדומים של גדולי הרופאים העתיקים כמו אבן סינא ורופאים אחרים, לא רק בזכות יתרונותיו הרפואיים המתקבלות מאכילתו אלא גם בשימוש חיצוני על ידי מריחתו על העור.
לשמן כוכובה יש פעילות הגנתית כנגד נזק שיכול להיגרם מקרני השמש המזיקים מה שנותן לקרם את היכולת להעניק הגנה מפני קרני שמש בדומה לקרמים קיימים להגנה מפני קרני השמש אך עם חומר טבעי לגמרי.​
בנוסף קרם NOC facial cream מכיל את החומר DMAE, אשר נמצא באופן טבעי בגוף ויש לו פעילות מוכחת מחקרית להעלמת קמטים בעור ומיצוקו*.
הוראות שימוש: למרוח שכבה דקה של הקרם על הפנים ולעסות בעדינות עד לספיגה מלאה. אפשר
Grossman R. The role of dimethylaminoethanol in cosmetic dermatology. Am J Clin Dermatol. 2005;6(1):39-47.

Anti-wrinkle facial cream
קרם פנים נגד קמטים

NOC Anti Wrinkle Facial Cream
NOC Anti Wrinkle Facial Cream

קרם זה מכיל חומצה אלפא ליפואית ו- DMAE, שני חומרים ידועים בחיוניותם לעור ובחשיבותם להילחם בתופעת ההזדקנות. לחומצה ליפואית פעילות נוגדת חימצון פוטנטית ומיוחדת בזכות יכולתה להילחם ביעילות בהזדקנות העור ומניעת נזקים לעור אשר מופיעים עם התקדמות הגיל+. ואילו DMAE הינו ידוע גם מחקרית ביכולתו לטפל בקמטים של העור ולהעלים אותם תוך זמן קצר מה שמתבטא במראה עור צעיר ורענן*.
השילוב המיוחד של חומצה ליפואית ו- DMAE מקנה לקרם NOC anti-wrinkle facial cream יכולת מיוחדת בהעלמת סימני הזדקנות בטווח הקצר לאחר השימוש בו ומניעת הופעת סימני הזדקנות בטווח הארוך, מה שמקנה לעור מראה חסר קמטים וצעיר יותר, ובהתאם להעניק לעור זוהר טבעי ויכול להמעיט משמעותית את הצורך בניתוחים פלסטיים מסובכים.
קרם NOC anti-wrinkle cream מכיל בעיקר מרכיבים טבעיים. הוא מועשר בשמן זית אורגני משובח אשר ידוע בסגולותיו המרפאות והמרגיעות את העור. הוא מכיל גם שמן כוכובה אשר מגן על העור מנזקי קרינת השמש. הוא מכיל בנוסף מספר שמנים טבעיים אשר תורמים בצורה משמעותית לחיוניות העור ובריאותו. רמת החומציות של הקרם הינה 5.5 כך שכל סוגי העור יכולים להפיק תועלת מהשימוש בו.
אזהרה: לשימוש חיצוני בלבד. יש להמנע ממגע ישיר עם העיניים ולהפסיק את השימוש אם מתרחשת תגובה אלרגית לקרם. לא להשמש אם ידועה אלרגיה כלשהיא לאחד מהמרכיבים. להרחיק מהישג ידם של ילדים.
הוראות שימוש: יש למרוח שכבה דקה של הקרם על הפנים. עדיף להשתמש בערב או לפני שינה.