נפרטיטי משיקה קולקציה סתווית כמחווה לציירת פרידה קאלו

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום חלי פרידמן
אם באופנה עסקינן אז כן!!! אופנת העל ״נפרטיטי״ היא האופנה שלי ושל כולם…. כך שכל אחת יכולה למצוא את עצמה אחת ומיוחדת מתוך מגוון רחב של עיצובים מרהיבים ושילובים יוצאי דופן. אני ממליצה!

אופנת נפרטיטי יצאה במחווה לציירת פרידה קאלו והשיקה קולקצייה סתווית ורעננה בהשראת הטרנדים המובילים בתצוגות האופנה ברחבי העולם, תוך שמירה על האמירה הייחודית והעיצוב המזוהה עם מעצבת הרשת, עדנה פז.
מה שמסתמן במוטיבים שמסמלים את הקולקציה הסתווית היא צבעוניות עזה,

חמה וקרה, פרחים מכל הסוגים ואורנמנטים – עיטורים גיאומטריים מתוחכמים המעניקים לפריטים השונים מראה אלגנטי ומתוחכם. בקולקציה נמצא בדים

בשילוב כתמי צבע מתפרצים, משבצות, פסים, נקודות ושאר טרנדים הלקוחים הישר מבירות האופנה המובילות בעולם. חלק מהפריטים כולל שילוב הרמוני של בדי יוקרה כגון קטיפות, ג'קארד, מלמלה ותחרה יחד עם בדים עבים יותר, למראה חורפי מרשים ותחושה נעימה ומלטפת.


בנוסף, ניתן למצוא בנפרטיטי טוניקות יפהפיות בצבעי השלכת והסתיו: כתום חמים, חרדל מאופק וחמרה, צבע אדמה חום יפיפה. שילובי צבעים אלו מככבים בגדול של מידות ולכל סוג של מבנה גוף, זאת מתוך החזון להלביש כל אישה ולאפשר לה לבטא אמירה אופנתית אישית, עוצמה נשית והקפדה על איכות לצד נוחות תוך דגש על התאמה לטעם הישראלי.

​סניפי הרשת –
* כברי (ליד נהריה)
* קריון – קרית-ביאליק,
* קניון אילון – רמת- גן
* קניון הדר – ירושלים
* קניון רננים- רעננה
* חנות האתר
* בנוסף ניתן למצוא את אופנת נפרטיטי בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
לרשימת הסניפים המלאה ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.nefartiti.co.il
פייסבוק: נפרטיטי
04-9858192