נשר מאלט משיקה את ״שכונקים״ משקה במהדורה מיוחדת

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

נשר מאלט עושה שכונה
ה 'שכונקים' אצלכם במשקה במהדורה מיוחדת של נשר מאלטimage

בירה נשר מאלט משיקה שיתוף פעולה חוצה פלטפורמות עם תוכנית הנוער הפופולרית "שכונה", שבמסגרתו תוציא מהדורה מיוחדת בהשראת הסדרה ותקיים מפגשי מעריצים עם כוכבי הסדרה ופעילויות נושאות פרסים.
את שיתוף הפעולה ואת מהדורת נשר מאלט שכונה, תלווה פעילות דיגיטל חדשנית, שבמסגרתה יקים המותג את מכון "נשר לחקר דברים חסרי משמעות שבעצם כולם רוצים לדעת". המכון יקרא לגולשים לשאול את השאלות הכי מצחיקות שעולות להם לראש. כמו לדוגמה מה הסנדוויץ' הכי מגעיל שההורים הכינו להם או מי שורק יותר טוב – בנים או בנות? השאלות הנבחרות ישלחו למכון סקרים של ממש ויחקרו באופן מדעי ומעמיק, כשאלות רציניות והרות גורל. את הקמפיין הגידיטלי יובילו כוכבי שכונה אסף הרץ ואליענה עיון.
באת המהלך ילווה מבצע אטרקטיבי בנקודות המכירה במסגרתו על כל קניית 3 בקבוקי 1.5 ל' / מארז 330 מ"ל נשר מאלט מקבלים במתנה מחזיק כרטיסים ממותג שכונה לטלפון הנייד
סיון נוי, מנהלת שיווק משקאות קלים ומוגזים בטמפו, מציינת כי "משקה נשר מאלט, כמשקה המציע אלטרנטיבה כיפית ואיכותית לשתיית צעירים, תואם לעולמות התוכן של "השכונה", כסדרה המובילה בקרב קהל היעד. "החיבור ל"שכונה", מוסיפה, נוי, מחזק את החיבור לקהל יעד של צעירים ובני נוער בצורה כיפית ומהנה עם הסדרה שהם הכי אוהבים, ויחד עם זאת מעמיק את המודעות שלו לבריאות שבמשקה נשר מאלט.
***
טמפו ונשר מאלט מובילים את קטגוריית המאלט בישראל עם נתח שוק של כ- 83%. נשר מאלט, המשקה המוכר והאהוב מבית טמפו, מכיל 5 רכיבים בלבד, ללא חומרים מלאכותיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. המוצר מכיל לתת שעורה העשירה בנוגדי חמצון וויטמינים מקבוצת B. שילוב הרכיבים והטעם הייחודי המוכר והאהוב הם סוד ההצלחה של המותג נשר מאלט.