סדנת היפנוזה עצמית תתקיים ב-23.4.18 מהרו להרשם

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

סדנת היפנוזה עצמית – להשתחרר מהעבר, ליצור את העתיד
תתקיים ב-23.4.18 בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

ד"ר תומר סברון, פסיכולוג קליני, דוקטור (Ph.D) בנוירוביולוגיה, בוגר לימודי היפנוזה ומורשה לטפל בהיפנוזה, מזמין אתכם ללמוד כיצד לצאת מתקיעויות, לחולל שינויים בחיים שלכם, ולרפא את הגוף שלכם בעזרת היפנוזה עצמית. בסדנה מרתקת בת 4 שעות מצליח ד"ר סברון להעביר לנוכחים ידע חשוב על המוח והגוף, ואת רזי ההיפנוזה העצמית, שהיא כלי פשוט ליישום אך עוצמתי מאד. כבר בסדנה מתנסים המשתתפים בהיפנוזה עצמית שמטרתה ליצור שינוי בכל תחום בחיים שהם בוחרים, ונוכחים בעוצמתו המדהימה של כלי זה.

"היפנוזה עצמית הינה בטוחה לחלוטין", מסביר ד"ר תומר סברון. "זהו למעשה מצב תודעתי שטבעי לנו. אנו נמצאים פעמים רבות ביומיום בטראנס היפנוטי, אך לא מודעים לכך. בסדנה לומדים להיכנס לטראנס היפנוטי באופן מכוון, נשלט ומודע, ולעשות שם מה שרוצים לעשות על מנת ליצור את השינוי המיוחל בחיים. חשוב להבין כי האדם נשאר בשליטה מלאה לאורך כל ההיפנוזה העצמית, ומודע לכל מה שקורה ומתרחש. בהיפנוזה עצמית האדם הוא זה שמכוון ומוביל ונמצא בשליטה על מה שקורה בתוך תהליך ההיפנוזה. הוא השולט והמחליט כמה זמן להישאר במצב היפנוטי ומתי לצאת ממנו, ואף שולט וקובע לאיזה עומק של היפנוזה להיכנס".

 

ד"ר סברון נפצע במהלך שירותו הצבאי באופן שהותיר אותו בכיסא גלגלים. זמן קצר יחסית לאחר הפציעה הוא הצליח לחזור לנהל חיים רגילים בזכות הרבה אמונה עצמית וכוח רצון. ד"ר סברון בוגר לימודי נוירוביולוגיה (מחקר המוח ומערכת העצבים), בעל דוקטורט בנוירוביולוגיה ממכון וייצמן למדע ובוגר תואר שני בפסיכולוגיה קלינית. בנוסף, למד ד"ר סברון היפנוזה, הוא מורשה לטפל בהיפנוזה ומטפל כיום במגוון שיטות תוך שימוש בכלים שיוצרים שינוי עמוק ומהיר בתת-מודע ובחיים.

הסדנה תתקיים ביום שני 23.4.18 בבית ציוני אמריקה,
רחוב אבן גבירול 26 תל אביב,
בין השעות 17:30 ל-21:30

מחיר: 250 שקל.

מספר המקומות מוגבל!

לפרטים נוספים ולרישום: http://www.tomersivron.co.il/