סולם יעקב אולם אירועים מעולה בחיפה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

כבר בכניסה לאולם האירועים ״סולם יעקב״ תחושו את החום והאהבה של המקום, החל מסיור ההיכרות עם הלוקיישן לאירוע שלכם, התכנון והביצוע הסופי והמושלם.

השירות אישי, חם ומקצועי, התפריט עשיר וטעים במיוחד, שמשרה לאורח חוויה קולינרית בלתי מתפשרת, שלוקחת אותנו למסע של ריחות וטעמים ולמחוזות של מאכלי עדות שטרם נראו באולמות אירועים.

ומציע תפריט עשיר ומיוחד, שלא מביישת כל מסעדה טובה. העיצוב חם ועוטף המשרה חוויה חושית והכל  במתחם אסטרטגי בלב העיר חיפה הנושקת לקריות.

כאן אתם רוצים לחגוג את האירוע שלכם!

המקום מתאים במיוחד לאירועי בר או בת מצווה, חינה,, ימי הולדת ולחתונות.​

על כל זאת ועוד יעידו אלפי חוגגים ואורחים באולם האירועים סולם יעקב, הם יספרו תמיד שהאירוע היה יפיפה, האוכל בקבלת הפנים היה מזמין והאוכל שהוגש לשולחנות לאורך האירוע היה כיד המלך, משובח, טרי וטעים ללא פשרות, באולם סולם יעקב יקבל את פניכם יגאל מנהל האירועים.  שנמצא במקום מעל 11 שנים והסלוגן שמלווה אותו לכל אורך הדרך… שאירוע עושים באהבה או לא עושים בכלל… אז כן, באולם סולם יעקב כל אירוע הוא בלתי נשכח  כי המקום עושה את האווירה.

על השירות של אולם האירועים סולם יעקב אין מחלוקת, כבר בסיור ההיכרות במקום תתקבלו בחיבוק רחב. בהמשך ידאגו לתאם עמכם את כל הפרטים הנכונים והמדויקים לאירוע המושלם, צבעים ועיצובים, תפריט מגוון וססגוני ועוד.

כשתגיעו ליום האירוע… אל תהיו בלחץ… זה היום שלכם ליהנות, לשמוח, לאהוב ולארח את החשובים לכם מכל.

בתמונה מימין יגאל מנהל אירועים ואלון מבעלי האולם

צוות אולם האירועים סולם יעקב ידאג לשרת אתכם ואת אורחיכם על הצד הטוב ביותר, אתם רק צריכים לשמוח!

והמסיבה! ה-מסיבה! רחבת הריקודים של סולם יעקב – אולם האירועים של הצפון מאובזרת בציוד תאורה  הסאונד האנרגטי והאווירה מסביב יהפכו את האירוע שלכם לפסטיבל של אושר ושמחה.

״סולם יעקוב״ אולם אירועים
שדרות ההסתדרות 157 חיפה
טל – 04-8724555