סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי השואה ערב גאלה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום ענת מוסברג

אירוע  הגאלה השנתי של עמותת "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה" 2021 קונצרט חגיגי למען קשישים וניצולי שואה.

קרדיט צילום ענת מוסברג

אירוע הגאלה השנתי הראשון של עמותת "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה" התקיים אמש וריכז אליו אנשי עסקים וחברות המסייעות לארגון בשנת הפעילות, לקונצרט מוזיקלי בהשתתפות עברי לידר, רן דנקר, אניה בוקשטיין, דנה אינטרנשיונל, ירמי קפלן, הכרקוקליות, שימי תבורי והרכב הראפ LFG  שנרתמו בהתנדבות מלאה למופע חגיגי שכל הכנסותיו יועברו לתרומה עבור קשישים וניצולי שואה. את האירוע הנחו דני רופ, שלמור שטרוזמן, ואילור צחור, והשתתפו בו גם סמדר שיר וטלולה בונט. בין האורחים ניתן היה למצוא גם את אשת רה"מ החלופי ליהי לפיד, שתומכת גם היא בעמותה.

קרדיט צילום ענת מוסברג

עמותת "סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה" היא ארגון מתנדבים ללא מטרות רווח שנוסד בראשית ימי הקורונה במטרה לשפץ ולחדש דירות של קשישים וניצולי שואה המתגוררים בדירות שאינן ראויות ובטוחות למגורים. מיום הקמת הארגון ועד היום הספיקה העמותה לשתף פעולה עם מספר חברות מענף הבנייה שסייעו לפעילות ותרמו  לטובת שיפוץ בתי קשישים וניצולי שואה. אמש התקיים אירוע הגאלה השנתי הראשון של העמותה במתחם האירועים B side בתל אביב בחסות מגוון חברות בניה ונדלן. מיכל זוהר מנהלת השיווק של חברת כנען סנטר: " חברת כנען סנטר שמחה שנפלה בחלקה ההזדמנות להיות חלק בפעילות העמותה ולתת חסות לערב הגאלה הראשון של העמותה. כחברה העוסקת בתחום חומרי הבניין והגמר העבודה המשותפת עם סיירת השיפוצים היא הדרך שלנו להחזיר לחברה, לעזור

קרדיט צילום ענת מוסברג

לאנשים בעת משבר ולתת תקווה. קשישים וניצולי שואה הם חלק בחברה הישראלית הזקוק לסיוע מיידי. כנען סנטר תמשיך בעשייה ובתרומה יחד עם עמותת סיירת השיפוצים, תמשיך לעזור לבניה ושיפוץ של הדירות ולהפוך אותן לראויות למגורים. סוזי פרשקובסקי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת פרשקובסקי: "חברת פרשקובסקי רואה חשיבות רבה בנתינה לקהילה. הפעילות של עמותת סיירת השיפוצים למען קשישים וניצולי שואה היא לא פחות מעבודת קודש ואנו גאים לקחת חלק בפעילותה, גם במתן חסות לערב הגאלה הראשון של העמותה וגם בפעילות בשטח. הסיוע לקשישים ולניצולי שואה הגרים בבתים מסכני חיים חשוב מאין כמוהו . לאחרונה במסגרת פעילות העמותה שיפצנו את דירתה של חנה, קשה לתאר את הסיפוק והאושר שהרגישו כל השותפים לפרויקט בתום העבודה ואנו כבר מצפים לפרויקט הבא. במהלך חודשי פעילות הארגון, סייעו מתנדבי הארגון לעשרות קשישים וניצולי שואה, שיפצו כ-13 דירות של קשישים וניצולי שואה, אבזרו מספר דירות ברהיטים ומוצרי חשמל חדשים וטיפלו בליקויי חשמל, אינסטלציה וליקויים מסכני חיים נוספים. אירוע  הגאלה הראשון, יתקיים במטרה לגייס תרומות שיאפשרו את המשך פעילות הארגון.

סמדר שיר וטלולה קרדיט צילום ענת מוסברג

מיום הקמת המיזם,  הארגון רתם לשורותיו מגוון אנשי עסקים וחברות מובילות שסייעו ומסייעים להניע את פעילות הארגון ולאפשר לעשרות קשישים וניצולי שואה  לחיות בבית חם ובטוח למגורים.  אירוע הגאלה אמש  שיתוף הפעולה חדש שנחתם בין העמותה לבין חברת "כנען סנטר" שהפכה בימים אלו לנותנת החסות הרשמית של העמותה, ותוציא לפועל עשרות שיפוצי דירות של קשישים שאינן ראויות למגורים, הצפויים להתבצע החל מהחודש הבא.  שיתוף פעולה נוסף שהוצג אמש  לראשונה , היה שיתוף הפעולה החדש עם חברת "אלקטרה מיזוג אויר" שתתרום עשרות מזגנים בשנה הקרובה שיועברו לקשישים הזקוקים לכך.

קרדיט צילום ענת מוסברג

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר: ״אנחנו שמחים ונרגשים שניתנה לנו ההזדמנות לתרום את חלקנו ולהעניק לקשישים ולניצולי השואה מזגנים, שיוכלו להקל על חייהם ולו במעט. עמותת סיירת השיפוצים הצעירה שקמה, היא יוזמה מבורכת אשר מסמלת את הטוב והתקווה שבחברה הישראלית. המחשבה שהמזגנים של אלקטרה ייתנו מענה לדור שלצערי הולך ומתמעט מסבה לי סיפוק וגאווה גדולה להיות חלק משיתוף הפעולה עם העמותה ואנחנו נמשיך יחדיו בפעילות המבורכת."

קרדיט צילום ענת מוסברג
קרדיט צילום ענת מוסברג