סיליז אופנה בוקר התרמה לקרן המשאלות של גילה אלמגור 13.3.15

כתבתה של קרן שלי 

צלם תמונות מייקל פלדמן

 בוקר יום שישי 13.3.15 תיאטרון הבימה. אירוע התרמה לקרן המשאלות של גילה אלמגור שחוגגת את השנה ה-39 לפעילותה ונושקת לשנה ה-40. האירוע החל בבופה ארוחת בוקר מפנקת ובר משקאות עשיר.  תצוגה של אופנת סיליז עם מיטב הדוגמניות, נשות חברה וסלבריטאיות שנרתמו למען מטרה מקודשת, תרומה לילדים חולי סרטן, להגשמת חלום יציאה למחנה קיץ בחו״ל שמארגנת העמותה אחת לשנתיים.

עוד מפעילויות העמותה, חגיגת ימי הולדת עם מיטב הסלבריטאים החמים ביותר בתעשיה שאהובים על הילדים, הפרוייקט של מיכל סתיו יציאה פעם בשנה לאילת לנופש בבית מלון עם מיטב האטרקציות והפינוקים. בקרן המשאלות פועלת בתה של גילה אלמגור הגר אדמון ונכדתה סופי, הכל נעשה בהתנדבות מלאה ללא תמורה כך שכל תרומה שמתקבלת מיועדת לטובת הילדים החולים ומשפחתם. כדי להוציא את הילדים לפעילות מסוג זה על העמותה לדאוג לבית חולים נייד שכולל רופא צמוד, 2 אחיות ורכב לפינוי במקרה הצורך. תצוגת האופנה, קולקציה אביב קיץ 2015 בהפקתה של האחת והיחידה סמדר גנזי, בעלת נסיון עשיר בהפקת התצוגות המחשבות ביותר בתעשייה. התצוגה החלה במוזיקה צרפתית מקפיצה שעל המסלול פרטי לבוש, שמלות, חצאיות מכנסים באורך 7/8 בגווני שמנת וזהב מבריק, חולצות שחושפות בטן שזופה, מכנסון קצר בזהב עם מקטורן בשמנת כמו כן הדפסי נקודות וקוביות סטייל פפיטה, מכנס זהב בטקסטורת פרחים.

image

בהמשך עלו פריטים בגוון כסף, שמלה ארוכה עם עיטור דמוי אקססוריס של שרשרת תואמת ותיק מעטפה בצבע כסף.

כמו כן מסמל את הקיץ שלל צבעים ססגוניים בורוד פוקסיה וורוד ביבי סגול חציל, אדום, פסים לרוחב שחור לבן ושמלות עטירות בד רחבות שמשדרות נוחות וסטייל. עלו למסלול סנדרה שדה, עידית טפרסון, מירה אווד, יעל אבקסיס, גילת אנקורי, נלי תגר, רובי פורת שובל בשמלה ריזורט בצבע וורוד פוקסיה ,אוולין הגואל בשמלה שחורה ומחמיאה במיוחד, גלית גיאת בשמלה שחורה וחגורה מזהב וטיטי מלכת היופי לשעבר עלתה בשמלה בצבע כסף.

קרן המשאלות מודה לכל אחת ואחד מהאורחים והתורמים הנדיבים שתרמו ממרצם ומטוב ליבם לטובת האירוע ומקווה לראותכם שותפים פעילים של העמותה גם בשנים הבאות.