סינופסיס המיניונים סרט חדש העולה לאקרנים 2.7.15

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

סינופסיס – המיניונים בבתי הקולנוע החל מה – 02.07.1 בהפצת גלובוס מקס.

שישי בצהריים, קולנוע לב הקרנת טרום בכורה לעתונאים, ידוענים וילדיהם, בין ההורים הנרגשים שהצטיידו בבובות מיניונים, חולצות של הדמיות והתרגשות אינסופית ניתן היה למצוא גם את הסלבס עם ילדיהם, בינהם:
שני פרידן עם דילן שהביא חברה מבית הספר, נירו לוי והילדים, אסי ישראלוב עם שלושת הילדים והבן שלבש את חולצת המיניונים, דביר בנדק, אוהד קנולר, איציק כהן, שלומי קוריאט, עידן אלטרמן
שירז טל ההריונית במשפחתיות של הרכב מלא, גיא פינס והילדים, עמירם טובים עם הבן הבכור, אסתי זקהיים והתאומות המתוקות, גלית פרבר, דליה מזור שהגיעה עם הנכדה, החזאי דני דויטש, רוית אסף ועוד ועוד.
ז'אנר: קומדיה, הרפתקאות תלת מימד שחקנים: סנדרה בולוק, ג'ון האם, מייקל קיטון.

גרסה עברית אולפני הקלטה: אולפני אלרום בימוי קולות: שרון כהן תרגום ועיבוד לעברית: עמוס דיאמנט ניהול הפקה: הדס מוזס.

בהשתתפות: סקארלט רונה פרומצ'נקו הרב מתי אטלס מספר אוהד שחר וולטר דרור טפליצקי המלכה איילת רובינסון טינה אילנית גרשון מאדג' לירון אליאדי דרורי וולטר ג'וניור גדי לוי דובר ערוץ הרשע שמחה ברבירו.

משתתפים נוספים :

ארז שפריר, אלדד פריבס, יפתח אופיר, אלברט כהן, שרון כהן, גבריאל כהן, אסתי קוזוביצקי, מישל בקר, טליה ברקאי, מיה קדוש, עינת אזולאי, ניר ברק, יריב קוק, דן קיזלר.

אחרי שני הסרטים "גנוב על הירח", אשר נכנס לרשימת עשרת סרטי האנימציה הגדולים ביותר בכל הזמנים, ו – "גנוב על המיניונים" שהכניסו מעל 900 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, מגיע הסרט שנותן את כל הבמה לגיבורים האמתיים: המיניונים!

והפעם סיפורם של המיניונים מתחיל הרחק בתחילתו של הזמן. תחילה הם היו אורגניזמים חד-תאיים צהובים והתפתחו במהלך העידנים, תוך שהם משרתים את המאסטר המרושע ביותר שהם מוצאים. אולם המיניונים מאבדים את המאסטרים שלהם, ומוצאים את עצמם בלי מישהו לשרת אותו ושוקעים בדיכאון. אך למיניון אחד בשם קווין יש תוכנית וביחד עם המתבגר המורד סטיוארט ובוב הקטן והחמוד, הוא יוצא אל העולם הגדול כדי למצוא בוס חדש ומרושע בשביל אחיו. השלושה יוצאים למסע מרתק שבסופו של דבר מוביל אותם למאסטרית הפוטנציאלית הבאה שלהם, סקארלט קטלנוביץ (בולוק), הסופר-נבלית הראשונה בעולם. הם נוסעים מאנטרקטיקה הקפואה ועד לניו-יורק של שנות ה-60 במאה ה-20 ומגיעים עד ללונדון, שם עליהם להתמודד עם האתגר הגדול ביותר שלהם עד עתה: להציל את המיניונים כולם מכליה.

אורך הסרט: 98 דקות, מומלץ ומתאים לכל המשפחה.