סלטי שמיר מציגים: The Seven Seas

חברת 'סלטי שמיר' משיקה:
" The Seven Seas "
סדרת מוצרי דגים פרימיום

כתבתה של קרן שלי

חברת "סלטי שמיר", השלישית בגודלה בתחום הסלטים בישראל, משיקה לצרכן הישראלי את סדרת מוצרי הדגים החדשה: The Seven Seas- סדרת פרימיום, הכוללת מגוון דגים מעושנים, מלוחים, כבושים וסלטי דגים באריזות שונות.

סדרת Seven Seas מציעה 21 סוגי דגים שונים ומגוונים, בינייהם המוצרים באריזות הווקום הכוללות: פרוסות סלמון מעושן, פרוסות טונה מעושנת בעישון קר, זוג דגי מטיאס, טונה מעושנת, נסיכת הנילוס מעושנת, מקרל מעושן פרוס, מקרלית מעושנת, סלמון אפוי, מקרל מעושן שלם, פילה מקרל מעושן נקי וחצי מקרל מעושן.

סדרת 'שבעת הימים' מציעה גם מגוון סלטי דגים כבושים ומעושנים, ביניהם: פילה מרקל מעושן בשמן, מרקל מעושן פרוס בשמן, מטיאס הולנדי בתוספת בצל בשמן, פילה מטיאס הולנדי בשמן, הרינג כבוש עם בצל במרידנת חמוץ מתוק, רולמופס רולדת הרניג כבוש, מטיאס עם בצל, סלט סלמון עם מיונז, סלט הרינג עם מיונז וסלט מטיאס עם מיונז.

את המוצרים ניתן למצוא באריזות וואקום 100 גרם, אריזות וואקום לפי משקל ואריזות 180 גרם של דגים כבושים ומעושנים.

הסדרה מיוצרת על ידי חברת סלטי שמיר במפעל פל דגים שבבעלותה. הסדרה מיוצרת מחומרי גלם איכותיים ביותר המיובאים באופן עצמאי על ידי החברה, הסדרה הינה משובחת והטעם…טעם בייתי וטעים להפליא!
מנכ"ל סלטי שמיר, עמי גיא מסר כי: "שוק הדגים המעובדים נמצא בצמיחה מתמדת בארץ וקיימת דרישה גוברת של הצרכן הישראלי לחידושים בתחום. פיתוח סדרת מוצרי הדגים 'The Seven Seas' ארך למעלה משנה, בהשקעה של כמליון ₪ . הסדרה החדשה מביאה מגוון של טעמים, אנו מקפידים על מוצרים איכותיים המיובאים על ידי החברה על מנת להבטיח את איכות המוצרים".

חברת "סלטי שמיר", רכשה לאחרונה את חברת פל-דגים בהשקעה של 2.2 מיליון ₪. חברת סלטי שמיר, הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה והינה כיום מהמובילות בשוק הסלטים המצוננים בישראל. החברה נחשבת לפורצת דרך במגוון תחומים כמו- סלטים טריים , סלטי פרימיום, דגים מצוננים ועוד. החברה ידועה כחדשנית ומובילה בתחום פיתוח המוצרים-לפחות 30 מוצרים חדשים בשנה.
טווח מחירים לצרכן:
אריזות בקופסא 16.90 ₪- 24.90 ₪
אריזות ואקום -מחיר לפי משקל האריזה

את מוצרי סדרת Seven Seas ניתן למצוא ברשתות המובילות
טיב טעם, עדן טבע מרקט, קואופ שופ ועוד.