עוצמה נשית בפארק נחשונית

כתבתה של קרן שלי

פארק נחשונית הממוקם בקיבוץ נחשונים, יחגוג השנה את יום האישה הבינלאומי, יחד עם עוד מאות מיליוני אנשים המציינים יום זה ברחבי העולם, בו חוגגים את הישגי הנשים בתחומים החברתיים, כלכליים, פוליטיים ועוד.

בפארק נחשונית יצוין היום ביום ב' 9.3.15 באירוע חגיגי ומיוחד הכולל בזאר נשי עם מגוון דוכנים.

במרכז יום האישה בפארק נחשונית יעמוד פאנל שיחל ב-21:00 ובמרכזו ארבע נשים מעוררות השראה: מיכל כהן חי – הסופרת שכתבה את תפילילה, אילנה שושן מלכת היופי של ישראל, שנבחרה לאחת מעשר הנשים המשפיעות בעולם היהודי בארה"ב, חגית רון רבינוביץ עיתונאית, פובליציסטית ויוצרת סרטים דוקומנטריים, שסרטה "זה האח שלי" אודות אחים לילדים מיוחדים זכה להצלחה רבה. מנחת הפאנל היא אורית מרום מנחת טלוויזיה ורדיו. בפאנל יספרו על העצמה נשית, הכוח להיות אישה, אישה כמולטי טאסקינג ועוד נושאים רבים ומגוונים המעסיקים את המין היפה והחכם. הפאנל מלווה במוסיקה שנבחרה במיוחד לערב והוא מלא הומור וסוחט דמעות כאחד.

להקת דיפיוז המבצעת קלאסיקות רוק באנגלית תופיע בתחילת הפאנל ותכניס את הקהל לאווירה הנשית – אינטימית.

דלתות האולם בו ייערך הפאנל, יפתחו בשעה 19:30 בערב. בזמן זה יוכל הקהל ליהנות מאווירה אינטימית נעימה, שיחה קלה על כוס משקה המשולבת בארוחה קלה משובחת, נשנושים וקינוחים מהמבחר אשר מציעה מסעדת המקום ומאלכוהול משובח ושתייה קלה בבר שבמקום.

כמו כן, יוכלו משתתפי הפאנל לעבור בין דוכני הבזאר ולרכוש מוצרים שונים אותם עשו רק נשים. בין יתר הדברים אותם ניתן יהיה לרכוש בבזאר הנשי יהיו עבודות קרמיקה, ציורים, חפצי נוי וחן, תכשיטים ועוד.

בנוסף, כל אחת שתגיע תוכל ליהנות מטיפול מסז' קצר וכן מפגישה קצרה עם מיסטיקנית וזאת ללא תוספת תשלום.

יום האישה הבינלאומי 2015 בפארק נחשונית ביום ג' 9.3.15 החל מהשעה 19:30

בשעה 21:00 יתחיל פאנל הנשים.

כמה זה עולה לנו:
– ברכישה בקופה בערב המופע – 105 ₪.
– ברכישה מוקדמת באתר פארק נחשונית – 89 ₪
– באתרי הקופונים המובילים – 69 ₪
– הנחה מיוחדת לקבוצות. פרטים בטלפון: 03-9386444