עמותת הקו המאחד וכוכבים ביום כיף בספארי עבור 1300 ילדים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: באדיבות קרן שלי
השבוע קיימה עמותת "הקו המאחד" יום כיף במתחם האירועים של הספארי ברמת גן.
אירוע יתקיים עבור כ 1300 ילדים חולים ובני משפחתם.
ישראל שיינפלד מנב"ל העמותה: "אירוע שכזה מעניק כוח, כיף ושמחה והוא חשוב ביותר עבורם".

image

'עמותת הקו המאחד' שבראשה עומדים ישראל וחיה שיינפלד ערכו יום כייף משמח במיוחד לכ600 ילדים חולים בספארי שברמת גן, הילדים נהנו משפע של פעילויות, הפעלות ומתנות וכמובן מסיור בספארי הגיעו לברך את הילדים והעשייה ראש עירית רמת גן מר ישראל זינגר, סגן ראש העיר מר צחי זליכה, הרב מאיר לאו, הרב של תל אביב יפו,

image

התייצבו לשמח ולהצחיק בהתנדבות מלאה: יובל המבולבל ומני ממטרה, עדי ביטי והלהקה שלה יעל ממלאכת הצבעים והרקדניות, האיש הירוק אביעד בראשי, אייל אלטווייל – סטנדאפיסט, תומר דודאי קוסם מפעיל הדוגמנית שחקנית יערה בנבנישתי. רותם סמדג'ה אמזונס, דודו כהן אמזונס, מסעדת ליליות והשף יונתן ברבי תרמו את הקייטרינג. מדיה 10 הוצאת ספרים – חילקה לילדים ספרים במתנה . האירוע התקיים בחסות יהב מתקני פירסום ובהפקת צבעים.

image

עמותת "הקו המאחד" מסייעת לילדים חולי סרטן, חולים בתסמונות נדירות, יתומים ונפגעי טרור בכל הארץ. תלאה העט מלתאר את פניהם המיוסרות של אותם ילדים אומללים המתמודדים עם מחלות קשות ומשונות. מתנדבי "הקו המאחד" שמו מול עיניהם מטרה אחת ועיקרית להעלות חיוך, שמחה ואושר על פניהם של הילדים שעולמם לא האיר פניו אליהם. בין חברי העמותה ניתן לראות את כבוד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נשיא העמותה הרב ישראל מאיר לאו, נשיא כבוד מר דוד פתאל, נשיא חוג הידידים מר רמי לוי, אות כבוד ממר דני נווה (שר הבריאות לשעבר), אות כבוד מנשיא המדינה, ועוד אנשי ציבור וחברים שנותנים את ידם למען פעילות העמותה.

image

מתנדבי "הקו המאחד" עושים לילות כימים ולא חוסכים כל מאמץ בכדי לעזור ולעודד את הילדים היקרים ולמלאות את כל משאלות ליבם. בפעילותינו הענפה מארגנים אנו קייטנות, מחנות קיץ, מסיבות ואירועים, ימי הולדת בשילוב משאלת לב של כל ילד, טיולים ברחבי הארץ והעולם ועוד.