עמותת להיות שם ערב התרמה לשנת 2017

כתבתה של קרן שלי

צילום באדיבות קרן שלי
קהל רב, אנשי תקשורת ותורמים רבים גדשו השבוע את מוזאון תל אביב לאומנות, לערב התרמה חגיגי לשנת 2017 של ״עמותת להיות שם״. הערב המכובד החל במינגלינג של קיטרינג מונייר ובאומנותי הופיע הזמר המדהים עברי לידר, הנחתה את הערב החשוב יעל בר זוהר.

אלמוג נער מתבגר, אוטיסט בתפקוד גבוה עלה לבמה וריגש את הקהל עד דמעות שחשף את סיפור חייו, את הקשיים בחיי היום יום והמאמצים הכבירים שהוא עושה כדי לצלוח יום. אלמוג סיים עם המילים ״חשוב לי שתדעו שאני רוצה שתאמינו בי כי אני יכול! בזכות הלימוד והתרגול עוד אגיע רחוק אוטיסט הוא אדם נפלא ולא רק מיוחד״

שגית מנכ״לית ויוזמת העמותה אמא ל-5 ילדים ששניים מהם אוטיסטים שיתפה את הקהל בקושי, בהתמודדות וכמה חשוב להאמין בילד ולא לוותר גם שזה נראה חסר סיכוי תמיד לתת סיכוי לתקווה.

עמותת להיות שם פועלת במספר רב של מישורים על מנת לקדם את גישת הטיפול הפרטני, דהיינו שיטת טיפול אחד על אחד ולהעניק לכל ילד ומתבגר על קשת הספקטרום האוטיסיטי את הטיפול האישי, האינטנסיבי המותאם לו. שיטות הטיפול באוטיזים הינן רחבות ושונות, אנו מעריכים ומכבדים את כל השיטות. מטרתנו הינה לשנות את הגישה, מגישת טיפול המבוסס על מספר שעות שבועיות לגישה לימודית אינטנסיבית של מערך חיים, כאשר לצד כל אוטיסט יהיה מטפל שייקדם אותו באופן פרטני, ירחיב את הטיפול בהיקף המימד המשפחתי והסביבתי, ויישנה את הגירויים בהתאם להתפתחות האישית של הילד.

עמותת להיות שם מודה לכל נותני החסויות, בנק הפועלים,מרשת ישרוטל, המצפה התת ימי אילת ולכל אחת ואחד שהגיעו ותרם מכספו, מרצו ומטוב ליבו ורואה בכם חברים ושותפים לדרך ומקווה לראותכם איתנו גם בשנים הבאות.