עמותת שק״ל ערב התרמה לשנת 2017

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

אמש נכחתי בערב ההתרמה השנתי לעמותת שק״ל ערב מרגש בנוכחות ליהיא ויאיר לפיד, הערב החל בקוקטייל עשיר ומכובד שנתרם במלואו ע״י ״שפים ללא גבולות״ בראשותו של השף חנן שגיא שנרתמים לסייע בהתנדבות להקמת קוקטיילים באירועי התרמה שונים.

כמו כן נרתמו מספר אומנים ידועי שם להופיע בהתנדבות לכבוד ערב ההתרמה החשוב. התרגשנו עד דמעות לראות את יונתן שהסביר והודה לעמותת שק״ל על העזרה ששינתה את חייו. על הבמה הופיעו קובי מיימון, רמי ורד ושלישיית מה קשור.

עמותת שק"ל היא העמותה המובילה בישראל לשילוב אנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה.נשיאת העמותה ליהי לפיד, פועל רבות  לקידום מטרה זו, שק"ל הקימה טווח רחב של תכניות ומערכות תמיכה המציעות לאנשים עם מוגבלויות רצף שירותים ושיוויון הזדמנויות.

שק"ל הוקמה בשנת 1979 על ידי משרד העבודה והרווחה, ג'וינט-ישראל, ועיריית ירושלים. כיום, 550 עובדים ו-700 מתנדבים מסייעים ל-8,000 אנשים עם צרכים מיוחדים מכל מגזרי החברה: יהודים, ערבים, נוצרים, דתיים וחילוניים.

חזונה של שק"ל הוא פיתוח שירותים קהילתיים עבור כל אדם עם מוגבלות על מנת לאפשר פעילות עצמאית בבית, בעבודה, בשעות הפנאי ובחברה. השירותים ניתנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך התחשבות בצרכי האדם ורצונותיו, ומתן אפשרות לחיים של כבוד, הגשמה עצמית, שילוב והשתתפות בקהילה כחברים שווי זכויות.

שק"ל מעניקה שירותים לאנשים ממגזרי אוכלוסייה שונים ובעלי צרכים שונים ולקויות שונות, כגון: אנשים עם ליקויי למידה, אנשים עם מגבלה שכלית, אנשים עם PDD אנשים עם אספרגר, אנשים עם נכות פיזית, אנשים עם לקות חושית, אנשים עם צרכים סיעודיים ודירי רחוב.


עמותת שק״ל מודה לכל אחת ואחד שנכח, תרם וסייע בכל דרך להצלחת הערב ומקווה לראותכם נוטלים חלק ושותפים לדרך גם בשנים הבאות.