עמותת a-t ערב התרמה שנתי

כתבתה של קרן שלי

תורמים, מתנדבים ועמותת הידידים של עמותת a-t , גדשו אמש את היכל התרבות בתל-אביב. לערב התרמה מכובד. שכל הכנסותיו למען ילדי עמותת a-t

אורלי דרור, מנכ״לית ויו״ר העמותה. הקימה את העמותה, בעקבות מחלת בנה אוראל. שחלה במחלה, במטרה לסייע לילדים ולהורים, בהתמודדות יום יומית עם המחלה באביזרים ותרופות וכמובן פעילויות נוספות כדי לרומם את מצב רוחם של הילדים וההורים. ולתת להם תקווה. אטקסיה טלנגיאטקסיה. מחלה רב מערכתית, מחלה ניוונית מתקדמת. הפוגעת, במערכות שונות בגוף. תינוקות עם a-t נראים רגילים בלידה וסמני המחלה הראשונים, נראים בשנה השניה לחייהם. שמתבטא בחוסר שיווי משקל ודיבור לא ברור, שנובעים מחוסר שליטה בשרירים, מערכת חיסונית חלשה, סוכרת קלה ונטייה לפתח סרטן ממאיר מסוג לאוקמיה או סרטן במערכת הלימפה.

אוראל הבן של אורלי דרור מייסדת העמותה
אוראל הבן של אורלי דרור מייסדת העמותה

הערב החל בקוקטייל עשיר באדיבות מאפים ולחמים שתרמו את הכיבוד וכמובן בר משקאות. בהמשך הערב עלתה עדי אשכנזי במופע מרתק ומצחיק על זוגיות. לאחר מכן הוזמן לבמה אוראל עם השיר מי ימצא תרופה למחלה. הילד התקבל בתשואות הקהל והמתנדבים. אות הוקרה קיבלה המתנדבת אורה שעוזרת לעמותה בכל הארועים ודאגה לשלמות הערב. ולקינוח עלו לבמה שירי מימון ושמעון בוסקילה במופע מהפנט ומרגש. עם כל השירים האהובים חגיגה אמיתית.

ברצון העמותה להודות לזאב רוטשטיין מנכ״ל בית חולים שיבא תל השומר. שנתן ברכתו לפני כעשור לכל הטפולים והצרכים של הילדים. לאשר בר זוהר, אורי אפרתי ולכל נותני החסויות. חברת אפריקה ישראל,מדיסון ופרימור שתרמו בנדיבות ובזכותם, התקיים ערב חשוב זה.