פלדינוקס משיקה אולם תצוגה בקרית שדה התעופה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

השקת אולם התצוגה החדש של פלדינוקס בקרית שדה בתעופה, היבואנית הגדולה בישראל לפרטי נוי לבית, אולם תצוגה חדש ועכשווי שמאגד את הקולקציות והטרנדים החדשים לשנת 2018

פלדינוקס, היבואנית הרשמית של המותגים הבינלאומיים Pip studio, Novel collection, בוהמיה קריסטל, Cooka וקוצ'ינה מיה, העתיקה בימים אלה את משרדיה לנכס חדש שבנתה באיירפורט סיטי בהשקעה של 40 מיליון שקלים.

פלדינוקס הוקמה בשנת 1973 כחברת ייבוא על ידי משפחת דנון וכיום מנוהלת על ידי האחים עדי ומוני דנון. פלדינוקס היא החברה הגדולה בישראל בתחום ייבוא פרטי נוי לבית, מתנות, כלי בישול, פרטי יודאיקה וריהוט משלים. החברה מוכרת כ-5,000 מוצרים ל-500 חנויות בתחום עיצוב הבית ברחבי הארץ.

הבניין החדש חולש על פני 5,000 מ"ר ומחולק לשלושה מפלסים, לרבות אחד מאולמות התצוגה הגדולים בישראל ומתחם אריזה והפצה משוכלל.

Novel collection
מותג הבית של פלדינוקס, הכולל מגוון כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות הגבוהה ביותר. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, באיכות ללא פשרות ובמחירים השווים לכל נפש. אחד התחומים בהם בולט המותג הוא יודאיקה ופיתוחים בלעדיים בעיצובים ייחודיים. פרטי נובל קולקשיין כוללים ריהוט משלים, גופי תאורה, כלי נוי, עציצים, נרות, עששיות, מערכות אוכל, טקסטיל ועוד.


מה חדש ל-2018: אחד הסגנונות שיבלטו גם בשנה הבאה הוא פרטי הנוי המוזהבים. הטרנד המוזהב מלווה אותנו כבר תקופה, אך מסרב לעזוב. פרטי הנוי המוזהבים עוברים "שדרוג" השנה ומעוצבים בקונוטציה אתנית על ידי שימוש בזהב מושחר ומחוספס עם עיטורים דקורטיביים. קו מוצרים נוסף שיבלוט ב-2018 הוא ריהוט מעץ בסגנון כפרי – שולחנות, קומודות, קונסולות ועוד. יש היום רצון להכניס הביתה תחושת חמימות, גם לבתים שמעוצבים בסגנון מודרני, ולכן בחירה ברהיטים מעץ אותנטי מתבקשת.

PIP STUDIO
בית עיצוב הולנדי, הנחשב לאחד המובילים בעולם. פלדינוקס מייבאת ומשווקת באופן בלעדי בישראל את כלי ההגשה של PIP. המוצרים שלPIP אינם מושפעים מטרנדים אופנתיים או שיקולים מסחריים וכוללים קולקציות בעיצובים יוצאי דופן. המוטו של המותג הוא: "עיצובים שמחים עבור אנשים שמחים".
מה חדש ל-2018: בשנה הנוכחית (2017) חגגו ב-PIP STUDIO עשור למותג עם קולקציה במהדורה מוגבלת. בשנה הבאה, המעצבת ההולנדית מרחיבה את סדרת Royal white ויוצאת בקו מוצרים יוצא דופן מבחינת הסגנון העיצובי של המותג, ומציגה כלי הגשה שקופים עם עיטורי זהב. לרוב, הכלים של PIP צבעוניים ומאוירים מאוד, אך המוצרים של השנה הקרובה יהיו סולידיים וקלאסיים יותר.

קוצ'ינה מיה
מותג כלי בישול ואביזרי מטבח איכותיים התומכים באורח חיים בריא וחווית בישול בריאה במטבח. למותג שתי סדרות מרכזיות לסירים ומחבתות: סדרה ראשונה בציפוי טיטניום בטכנולוגיית Ti 22 CAPSULATED TEC וסדרה שניה בציפוי שיש בטכנולוגיית שיש ב-4 שכבות.
מה חדש ל-2018: כחלק מהתפיסה של המותג ליצירת חוויית בישול בריאה ומהנה במטבח, קוצ'ינה מיה מרחיבה את קו המוצרים שלה ומעבר לכלי בישול, מציגה מוצרים משלימים לרבות מטחנות, כלי אחסון למטבח, מתקני ייבוש כלים ועוד.

COOKA
מותג חדש וצעיר מבית פלדינוקס המציע מגוון גאדג'טים ואביזרים למטבח באיכות גבוהה, עיצוב חדשני ומחירים תחרותיים. המותג COOKA מציע מגוון כלים למטבח ביניהם, כפות הגשה, קופסאות, קולפנים, תחתיות ועוד. למותג רשת דוכנים בקניונים מובילים ברחבי הארץ ובשנה הבאה עתידים להיפתח כ-10 סניפים נוספים.

את כל המותגים ניתן להשיג: בחנויות כלי הבית הנבחרות ברחבי הארץ (רשימת החנויות נמצאת באתר PALDINOX, היבואנית הרשמית בישראל: http://www.paldinox.co.il/ ובטל' 03-9788800