פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית 2017

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
באירוע חגיגי שנערך במלון דן תל אביב, להשקת פסטיבל אילת למוסיקה הקאמרית לאנשי תקשורת נוכחות רפי שדה מנכ״ל רשת מלונות דן.

במסגרת האירוע הוזמנו אלון אולארצ׳יק וגיא מינטוס שלוקחים חלק במופעי הפסטיבל.ב מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית זאת השנה החמישית ברציפות

במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בין התאריכים:
1-4 בפברואר 2017 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-12

לקראת הפסטיבל, רשת מלונות דן מציעה מגוון חבילות במחירים מיוחדים הכוללות לינה בדן אילת ובדן פנורמה אילת, כניסה לקונצרטים והמופעים השונים, כניסה לקוקטייל הפתיחה

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן אמר: "רשת מלונות דן גאה להמשיך את שיתוף הפעולה עם פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית הבינלאומי, זאת השנה החמישית ברציפות, המושך אליו את בכירי המוסיקאים מרחבי העולם. מלונות דן חרטה על דגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להתחבר לפסטיבל המוביל בישראל במוסיקה קלאסית. אנו בטוחים שאורחי המלונות שלנו באילת והמבקרים ייהנו מפסטיבל איכותי ומרתק."

פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית 2017 יארח השנה את כנרת העל ויקטוריה מולובה תחבור לתזמורת קאמרטה ג'נבה לתכנית מלכותית ובה מוסיקה מאת מוצרט, היידן ואחרים

בנוסף, הפסטיבל יציע השנה קונצרטים של הגבריאלי קונסורט בהרכב מלא של תזמורת ומקהלה בניצוחו של פול מקריש עם הסולנית ג'יליאן וובסטר, רביעיית ואן קואיק מצרפת, הפסנתרנים פדריקו קולי, אמיר כץ, ג'קי טרסון וגיא מינטוס, קונצרט של ילד הפלא הפסנתרן אלכסנדר מאלופייב, מופע של חמישיית הג'אז של החצוצרן ינס לינדמן מקנדה, מופע של אלון אולארצ'יק ושלישיית מיתרים, קונצרט של הכנרת מריאנה ואסילייבה, מופע למשפחה עם הליצן פיודור מקרוב, סדנת האופרה וינה תל אביב וכיתות אמן לעשרות סטודנטים מישראל ומהעולם

רשת מלונות דן בשת"פ עם פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית, זאת השנה החמישית ברציפות.

במסגרת השת"פ, מלון דן אילת יארח בין התאריכים: 1-4 בפברואר 2017 את כל הקונצרטים המוצעים במסגרת הפסטיבל הבינלאומי שמתקיים זאת השנה ה-12.

לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, מלונות דן מציעה מגוון חבילות הכוללות לינה בדן אילת ובדן פנורמה אילת המשולבות עם כניסה למופעים השונים במחירים מיוחדים. בנוסף, אורחים שישהו במלונות דן אילת ודן פנורמה אילת במסגרת החבילות, יוזמנו לקוקטייל אקסקלוסיבי, לחגוג את מסורת שיתוף הפעולה של מלונות דן עם התרבות והאמנות בארץ.

בין החבילות שמלונות דן מציעה בדן אילת ודן פנורמה אילת במסגרת הפסטיבל:

חבילת אירוח סונטה
החבילה כוללת: 2 לילות בין התאריכים: 1-3/2/17 כולל 2 קונצרטים מסדרה א' ו-2 קונצרטים מסדרה ב'.
מחיר מיוחד החל מ-4330 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן אילת.
מחיר מיוחד החל מ-3100 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן פנורמה אילת.
חבילת אירוח "הרמוניה"
החבילה כוללת: 3 לילות בין התאריכים: 1-4/2/17 כולל 2 קונצרטים מסדרה א' ו-2 קונצרטים מסדרה ב'.
מחיר מיוחד החל מ- 5150 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן אילת.
מחיר מיוחד החל מ-3600 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן פנורמה אילת.

חבילה אירוח "מלודיה"
החבילה כוללת: 4 לילות בין התאריכים: 1-5/2/17 כולל 2 קונצרטים בסדרה א' ו-2 קונצרטים בסדרה ב'.
מחיר מיוחד החל מ-5980 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן אילת.
מחיר מיוחד החל מ-4000 ₪ לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר בדן פנורמה אילת.

סדרה א' כוללת את הקונצרטים: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15.
סדרה ב' כוללת את הקונצרטים: 2, 6, 10, 11, 16, 17.

במהלך ימי הפסטיבל, מלון דן אילת יארח תערוכת אמנות ייחודית של נבו אפק – נער בן 18 לקוי ראיה קשה ועם קווים אוטיסטים מהעיר אילת. נבו מוכיח כי ברצון עז, בהתמדה ובאהבה אפשר להתגבר על קושי, להפוך אותו לאתגר ולהגיע למימוש היכולות האומנותיות הטמונות בו. בציוריו נבו עושה שימוש בצבעים עזים ואקספרסיביים ששזורים בהם גם קווים עדינים והם מתמזגים בדואליות מרהיבה בכל יצירה. לעיני הצופה מזומנת חוויה שכולה חגיגה של צבעים.

פסטיבל אילת הבינלאומי למוסיקה קאמרית 2017, המתקיים זאת השנה ה-12 ברציפות, יארח השנה את כנרת העל ויקטוריה מולובה תחבור לתזמורת קאמרטה ג'נבה לתכנית מלכותית ובה מוסיקה מאת מוצרט, היידן ואחרים.

בנוסף, הפסטיבל יציע השנה קונצרטים של הגבריאלי קונסורט בהרכב מלא של תזמורת ומקהלה בניצוחו של פול מקריש עם הסולנית ג'יליאן וובסטר, רביעיית ואן קואיק מצרפת, הפסנתרנים פדריקו קולי, אמיר כץ, ג'קי טרסון וגיא מינטוס, קונצרט של ילד הפלא הפסנתרן אלכסנדר מאלופייב, מופע של חמישיית הג'אז של החצוצרן ינס לינדמן מקנדה, מופע של אלון אולארצ'יק ושלישיית מיתרים, קונצרט של הכנרת מריאנה ואסילייבה, מופע למשפחה עם הליצן פיודור מקרוב, סדנת האופרה וינה תל אביב וכיתות אמן לעשרות סטודנטים מישראל ומהעולם.