"פרוייקט רובינשטיין על הפארק רעננה״ שכירות ארוכת טווח במחירים נמוכים מהשוק

  • כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

״פרוייקט רובינשטיין על הפארק״ סנונית ראשונה בישראל שמביאה את הבשורה של שכירות ארוכת טווח במבנים חדשים ומעוצבים במירב היופי והסטייל. בתווך מחירים נמוך ממחירי השוק שכוללים תחזוקה מלאה של המבנים ותמיד ערוכים לכל עניין ובעיה שמקבלת פתרון מיידי חינם אין כסף!!!

בשכונה הכי יפה במרכז רעננה צמוד לשכונת לב הפארק, אזור מדהים הן מבחינת מוסדות החינוך הנחשבים שנמצאים במקום, המתנ״ס הקהילתי צמוד לגני ילדים ומרכזי קניות ופארק יפיפה ריאה ירוקה ואגם בנוי לתפארת, נוף פסטורלי שקט ושלווה ומה צריך יותר????

הסתיים אכלוס הפרויקט הראשון בישראל לשכירות ארוכת טווח – "רובינשטיין על הפארק" ברעננה.


הפרויקט כולל כ- 14 בניינים, 238 יחידות דיור. הפרויקט ממוקם בשכנות נאות עוזי במערב רעננה, ליד הפארק, בסמיכות למוסדות ציבוריים רבים (בי"ס, גני ילדים, מתנ"ס, קאנטרי קלאב ועוד).


הפרויקט כולל מגוון גדול של סוגי דירות , דירות גן בנות 4 חדרים, דירות 4 חדרים, דירות 4.5 חדרים, דופלקסים בני 5.5 חדרים בשטח בנוי של 96 מ"ר ל-138 מ"ר. דמי השכירות משתנים בהתאם לתקופת השכירות והינם ממוצעים לסביבה. ככל שתקופת השכירות ארוכה יותר, דמי השכירות נמוכים יותר. הדירות בפרויקט מיועדות להשכרה לטווח ארוך לתקופה של בין שנה וחצי ועד 20 שנה. מאפשרות לשוכרים בטחון אישי של כתובת מגורים קבועה ללא תלות בהחלטות שרירותיות של בעלי דירות פרטיים.
דוגמא למחירי השכירות בפרויקט:
דירת גן 4 חדרים, בשטח של 96 מ"ר, דמי השכירות לתקופה של שנה וחצי הינם 7,400 ₪, לתקופה של 3.5 שנים 6,900 ₪, לתקופה של 5.5 שנים הינם 6,500 ₪.


דירת 4.5 חדרים בשטח של 100 מ"ר, דמי השכירות לתקופה של שנה וחצי הינם 6,900 ₪, לתקופה של 3.5 שנים 6,400 ₪, לתקופה של 5.5 שנים הינם 6,100 ₪.
דופלקס 5 חדרים, בשטח 134 מ"ר, דמי השכירות לתקופה של שנה וחצי 9,500 ₪, לתקופה של 3.5 שנים 7,900 ₪, לתקופה של 5.5 שנים הינם 7,600.
כ-25% מכלל הדירות בפרויקט (60 דירות) מוקצות לזכאי משרד השיכון. מחירי השכירות לזכאי משרד השיכון נמוכים ב-20% ממחירי השכירות בפרויקט.
תנאי הזכאות של "מחיר למשתכן" כוללים מספר קריטריונים ביניהם: לא להיות בעל דירה ב- 6 השנים האחרונות, שאין להם זכויות לדירה בשלבי בנייה, זוגות נשואים או ידועים בציבור, יחידים מעל גיל 35, חד הוריים עם ילד אחד לפחות ועוד.


מידע נוסף על הזכאות מפורסם בכתובת האתר MOCH.GOV.IL. על-פי תנאי המשרד הדירות תושכרנה לתקופה של 3 שנים לפחות עם אופציה לאורה הניתנת לשוכר לעוד 7 שנים נוספות.
חברת א.א. רובינשטיין בנתה שכונה הכוללת מדשאות ומגרשי חניה, כל הדירות מגיעות עם מטבח מובנה, מיזוג אוויר מרכזי ועוד. חב' א.א. רובינשטיין משמשת גם כחברת הניהול והאחזקה של המתחם. החל מניקיון השטחים הציבוריים, גינון, תחזוקת מעליות, תפעול אנשי אחזקה במשרה מלאה ותמיכה מבחינת תיקונים הן בדירות והן בכלל (צנרת, חשמל, מזגנים ועוד). עלות דמי האחזקה והניהול הינה 300 ₪ לחודש.

מיזם מיוחד וייחודי בפרויקט "רובינשטיין על הפארק"
פרויקט "רובינשטיין על הפארק" מצדיע למשוררים הישראלים במסגרת חגיגות 70 שנה למדינת ישראל.
הפרויקט כולל 14 בניינים, כאשר הלובאים של הבניינים בפרויקט עוצבו בעיצוב ייחודי ויוצא דופן בהשראת משוררים ישראליים מאבני היסוד של התרבות הישראלית שכתבו שירים שלא נס ליחם.
מעצבת הפנים ליאת בלזר, נבחרה לעצב את 14 הלובאים בפרויקט "רובינשטיין על הפארק" והעיצוב כולל תמונות בשחור-לבן המתעדות את ההיסטוריה של הקמת המדינה וקיר שלם עם מילות אחד מהשירים הקלאסיים של משוררים ידועים ביניהם: נתן אלתרמן, שאול טשרניחובסקי, חיים נחמן ביאליק, חיים חפר, נעמי שמר, שמוליק קראוס, אהוד מנור, לאה גולדברג ועוד..
התמונות שנבחרו הינן צילומים של "הצלמנייה" בת"א, שכיום מנוהלת ע"י הדור השלישי, אשר מחזיקה צילומים מימי ראשית הקמת היישוב היהודי והמדינה.
בין השירים שהודפסו על קירות הלובאים:

"את אינך יודעת"- שאול טשרניחובסקי, "זה קורה"- שמוליק קראוס, "שיר מולדת"- נתן אלתרמן, "זה לא יחזור"- חיים חפר ועוד.
העיצוב של הלובאים הושלם באמצעות ריהוט בסגנון שנות ה-50 עם ספות וכורסאות מרופדות בסגנון קפיטונאז', גופי תאורה בעיצוב רטרו ומראות עץ עגולות המחזקות את תחושת הנוסטלגיה, כמו גם שולחנות השבדרון המתחברים בסגנונם ובצבעוניותם לצבעי הספה והשחור-לבן של השירים והתמונות שנתלו.