צ׳אנגוס בפלורנטין תל אביב מומלץ

כתבתה של אווה קורן בעריכתה של קרן שלי

צ'אנגוס" בשכונת פלורנטין, מיקס בין מסעדה למזללה עם בר על טהרת אוכל הרחוב המקסיקני שוכנת בתוך מיד רחוב בשדרות וושינגטון 25 בתל אביב.
יש לציין שהמסעדה מעוצבת להפליא בצבעים חמימים שמשרים אווירה ביתית בשילוב עם עיצוב הייטקי מודרני באזור הבר לצד עיצוב מקסיקני אוטנטי באזור השרותים כיור מעוצב באריחים שהובאו ממקסיקו המיקס המיוחד הופך את המסעדה לייחודית וכיפית במיוחד.


הגענו למסעדה בשבת בשעות הערביים במסעדה אפשר לשבת בפנים ולהנות ממוזיקה צבע וסטייל או לסירוגין, כשמזג האויר חמים ,לשבת בחוץ ולהינות מהשדרה היפה.
הוזמנו לארוחת טעימות והיכרות עם האוכל המקסיקני.המנות טריות והכול נעשה במקום,חלקן חריפות ולמי שרגיש יש מנות פיקנטיות , הכל תלוי ברטבים הנעשים אף הם במקום.
לפני האוכל טעמנו מהמשקאות הטבעיים היישר מרחובות מקסיקו בטעמים משכרים:
משקה תפוחים ולימון, משקה על בסיס אורז וחלב ממותק ומשקה על בסיס מלון וחליטת בזיליקום,כל יום מכינים במסעדה שלושה משקאות בטעמים שונים ומומלץ לשאול מה יש באותו יום.
המשקאות טעימים מאד ובמחיר זול של 10 ש"ח.כמו כן ,יש תפריט של בירות,יין וקקוטיילים.
כל יום בין 16:00-20.00 HAPPY HOUR על בירות 1+1 ו-30% על שאר האלכוהול.
קבלנו למנה ראשונה שלישיית טאקוס,טורטיה מקמח תירס ,בחרנו בפויו אסאדו,חזה עוף על הגריל עם פלחי אננס צלוי ,בצל קצוץ,כוסברה וסלסה.
ומנת שרימפס דיאבלו מוקפצים עם עגבניות ,צ'לי, לימון, שום וכוסברה.שתיהן מנות טעימות ועריבות לחך.


ממגוון מתכוני הבוריטוס טעמנו את מנת קארנה אסאדה .המנה מורכבת מבשר בגריל של נתחי ואסיו עגל במרינדה על הגריל,אורז שעועי,בצל קצוץ ,כוסברה וסלסה.
יש גם מנות קלילות: ירקות בגריל, סלט הבית ,קערת אורז ושעועית ,גולת הכותרת הינה המנה צ'ילי ריאנו-פלפל ממולא גבינות,בצל,וחלפיניו,מוגש עם רוטב עגבניות דלורית וקינמון,שגרמה לנו ללקק את האצבעות.
שלושת השותפים אבי, איתן וספי בראון שמתפקד גם כשף המסעדה פתחו את המקסיקנית לחובבי אוכל מקסיקני שעד כה התקשו לממש את חיבתם למטבח המקסיקני
במסעדה תפריט בוקר א-ה עד 12.00,סופ"ש עד 13.00,עסקית צהריים א-ה 12.00-16.00.
שעות הפתיחה א-ה 10.00-1.00,סופ"ש עד לקוח אחרון.
בעתיד הכוונה להגיש גם תפריט קינוחים

 

20141106-121138.jpg