קנווד מבית ברימאג חוגגת יום הולדת 50

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

השפים של ישראל מבשלים
50 שנה לקנווד.

בכירי השפים והקונדיטורים של ישראל חגגו יחד עם קבוצת ברימאג, יבואנית ומשווקת מוצרי קנווד בישראל, 50 שנה למותג המצליח בארץ.


לרגל המאורע, הגיעו מאות מוזמנים, בניהם: שפים, קונדיטורים, בכירי עולם הקולינריה ובכירי ענף הקמעונאות בישראל, שהתייצבו בלאגו בראשל"צ לחגוג יום הולדת 50 למותג.

את פני המוזמנים קיבל אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת ברימאג, שמלווה את המותג קנווד לאורך 20 השנים האחרונות.

את מירב תשומת הלב והעין משכה תצוגה מרהיבה של מכשירי קנווד החדשים, שיושקו במהלך השנה הקרובה בישראל, כולל מיקסרים, מעבדי מזון, בלנדרים, קומקומים ושאר מכשירי החשמל המיועדים למטבח בשלל עיצובים ומגוון צבעים קלאסיים ואופנתיים.


הקהל הרב שהגיע הופתע לגלות שיש במרכז האולם מכונית פיאט. כעבור שעה גילה הקהל המסוקרן שהמכונית נגררת על ידי מיקסר קנווד מדגם KVL8300. האורחים שנעמדו משתאים ומופתעים מהיכולת של המיקסר, לא ויתרו על צילום סלפי עם הפלא……


הקונדיטורית של המדינה קארין גורן חילקה סלפי לכל דורש ואמרה כי עדיין לא התרגלה למעמדה כסלבית מהמניין והיא מרגישה קצת כמו רוק סטאר.

השפים הדיאטנים אודי ואושר ספרו כי בימים אלו ממש עולה בערוץ 2 ברשת תכנית הטלוויזיה החדשה שלהם והם נרגשים ומלאי ציפיה לקראתה.


הגיעו, טעמו והתרשמו: זוכה מאסטר שף תום אביב, הקונדיטורית של המדינה קארין גורן, השף צחי בוקששתר, השפים אודי ואושר ועוד…..