רוטב ספרדי חדש מבית בורגראנץ׳

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום
רוטב המבורגר "ספרדי" בבקבוק

הרוטב החדש יתווסף לסדרת הרטבים האהובים בבקבוק- "ברביקיו" ו-"אלף האיים" בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הפופולארית, מרחיבה את סדרת הרטבים האהובים בבקבוק ומשיקה רוטב: "ספרדי". הרוטב החדש יתווסף לסדרת הרטבים בבקבוק, "ברביקיו" ו-"אלף האיים"- ויימכר באמצעות שירות המשלוחים ובקופות סניפי הרשת ברחבי הארץ.

רטבי רשת בורגראנץ', "ספרדי", "ברביקיו" ו-"אלף האיים", הם מסמלי ההיכר המובהקים ביותר של הרשת ויש האומרים כי הם אחד מסודות קסמה הגדולים של הרשת האהובה והוותיקה ביותר בישראל.

image

רוטב "ספרדי" יימכר במחיר של 14.9 ₪ לבקבוק בודד בגודל של 500 מ"ל, ואילו שני בקבוקים מסדרת הרטבים ימכרו יחד במחיר מיוחד של 24.9 ₪. הרשת תציע למכירה את בקבוק הרוטב החדש בכל סניפי הרשת ובאמצעות שירות המשלוחים שלה, שהינו בעל הפריסה הרחבה ביותר בישראל.

משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ', מסר: "לאור ההצלחה של השקת סדרת הרטבים בשנה שעברה החלטנו על הרחבת הסדרה והשקת הרוטב ה-'ספרדי'. ההשקה מגיעה לאחר דרישות חוזרות ונשנות מצד לקוחות הרשת ובמטרה להציע ללקוחות ליהנות גם בבית מהרוטב האהוב. הרטבים של רשת בורגראנץ' מהווים את אחד מסמלי ההיכר המובהקים של בורגראנץ' כבר למעלה מ-40 שנה וזאת הדרך שלנו להפתיע ולרגש את הצרכנים הנאמנים של הרשת בכל פעם מחדש"
בורגראנץ' נוסדה בשנת 1972 והיא רשת המסעדות הישראלית הוותיקה והגדולה ביותר. החברה נמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות. הרשת מונה כ- 70 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת, לרבות סניפים בנתב"ג. הרשת מפעילה את שירות משלוחים הגדול ביותר בישראל עם מעל 1200 משלוחים ביום. כמו כן רשת בורגראנץ' היא היחידה אשר מציעה "ארוחת קומבינה" – הארוחה המשתלמת ביותר למשפחות וקבוצות מכל סוג.