רחצה לילית ולינת שטח בגן השלשה סחנה

כתבתה של קרן שלי

בחופש הגדול ממשיכים את המסורת בסחנה: הרחצה הלילית בגן הלאומי גן השלושה-סחנה (אחד האתרים היפים בעולם על פי בחירת מגזין TIME] הכוללת רחצה לאורה של תאורת לילה מיוחדת שהותקנה בתוך הבריכות הטבעיות תתקיים בחודשי יולי-אוגוסט בלילות שלישי וחמישי. בלילות שישי בחודשים אלו – תיפתח לינת השטח בגן השלושה. כל הפרטים – בפנים:

הסחנה אחר הצהריים
הסחנה אחר הצהריים

החופש הגדול וחום יולי-אוגוסט מתקרבים אלינו, רגע לפני פתיחת החופש – מכריזים בגן השלושה [סחנה] שבעמק המעיינות על אירועי הקיץ המיוחדים. בתוכנית:

רחצה לילית לכל המשפחה בסחנה: גם השנה בחופש הגדול ממשיכים את המסורת הקיצית של פתיחת הגן בלילות בימי שלישי וחמישי לרחצה משפחתית וזוגית, עם מערכת תאורת לילה מיוחדת המותקנת בתוך הבריכות הטבעיות ומאפשרת רחצה לילית בתוך המים באווירה מיוחדת, על רקע הנוף המרשים של הסחנה ומזג האוויר הנעים.

הרחצה הלילית תתקיים בימי ג' ובימי ה' בשעות 18:00-21:30 בחודשים יולי-אוגוסט.

לינת שטח בלילות שישי – אחת האופציות המיוחדות לחופשת סוף השבוע תהיה בלינת שטח במדשאות הגבעה בגן השלושה שתתאפשר בלילות שישי. לינת השטח באחד האתרים היפים בעולם כוללת גם ביקור למחרת באתרים המיוחדים בגן השלושה [מוזיאון הארכיאולוגיה, אתר שחזור 'חומה ומגדל'] ועוד, רחצה חופשית לאורך כל היום ועוד…

Photo 10-06-12, 15 24 09

הלינה תתקיים בימי שישי בחודשים יולי-אוגוסט – מהשעה 18:00 ועד שעות הסגירה למחרת. הלינה אינה כוללת רחצה לילית. רישום מראש חובה