שון בלאיש כנס הפקות ה-6 מומלץ

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי ואור גפן
כנס הפקות ה-6 עם שון בלאיש האיש והאגדה  שעשה היסטוריה בארץ ובעולם בתחום הפקת אירועים, בכל המגזרים וביחוד במגזר החרדי, הפקת תצוגות אופנה ובנוסף נסיון רב בדוגמנות צילום ומסלול. שון בלאיש וסיגל מן, הנם צוות צעיר ומנצח שיחד יצאו לדרך והם שם דבר בתעשייה.
שון בלאיש וסיגל מן צוות מנצח בתחום הפקת אירועים
קרדיט צילום אור גפן

שון בלאיש פרפקציוניסט פנומנלי, שנולד לאמא מעצבת אופנה, במגזר החרדי וכבר משחר ילדותו נחשף לעולם האסתטיקה. עלם חמודות, בעל חוש ליופי וסטייל, שלא מצא את עצמו ולא הרגיש שייכות, לישיבה שבה גדל. שון הצליח לנפץ את תקרת הזכוכית, לגעת במה שעניין אותו באמת, עולם הפרסום והפקת אירועים נוצצים ברמה הכי גבוהה שיש.

קרדיט צילום אור גפן
המראה המיוחד שלו, הביא אותו לעולם הדוגמנות, שלגמרי במקרה הוא נקרא למלא את מקומו של דוגמן, שלא יכל להגיע לצילומים וחיפשו בדחיפות מישהו שימלא את מקומו, כמובן ששון נרתם למשימה..
שון ו לאיש ותודה תקליטנית קרדיט צילום אור גפן
התוצאה היתה מדהימה ומשם נפתחה הדרך להצלחה. שון הצליח לנסוק לרום ולהוכיח לכולם  ולעצמו שהוא  סיפור הצלחה שראויה להערכה ואף להערצה והשמיים הם הגבול.

ברגע שהגעתי לכנס נישמתי נעתקה מהיופי והיוקרה, הפקה גלמית ונוצצת עם עיצוב של שנדלירים בוהקים, במה מקושטת במירב הסטייל והיוקרה

קרן שלי בילוי תיירות ופנאי

ושולחן אבירים מעוצב לצד סידורי פרחים עם תפריט עשיר, שעל כל צלחת מודפס התפריט, ממש כמו באירועי האלפיון העליון בדובאי.

השף צחי חי ושולחן אבירים עם תפריט לארוחת שף

הרגשתי שהגעתי ליומיים של הגשמת חלום… מפגש עם דמויות מפתח מעולם הפקת האירועים בכל התחומים. החל מהרצאה של עורך דין צדוק חוגי שהחל מחתימת חוזים עם כללי ברזל, מה לעשות וממה להזהר כי בהפקה אין מקום לטעויות… מה לתעד לפני תחילת האירוע ובמהלכו, על מנת שיהיו לנו הוכחות למקרה שנקווה שלא נצטרך, כי הלקוח יכול להיות חבר שמכיר תודה או יכול גם להפוך לאוייב… ובבית משפט, לדיבורים אין משמעות, אלא רק להוכחות. שון המדהים, דאג להביא לנו דוגמאות, מהנסיון העשיר שלו וסיפר גם על הטעויות

אבישג 3030 סידורי פרחים

שהוא עשה ואיך הוא פתר כל בעיה. קיבלנו מתנה סדנה עם אבישג 3030 מעצבת סידורי פרחים ברמה הכי גבוהה שיש, שממש הדגימה לנו כיצד לעצב סידור פרחים כדורי, יפיפה ואף זר פרחים לכלה. סדנת קוקטיילים מעשירה ומרוממת שבה למדנו להכין קוקטיילים ואפילו כיצד להדפיס לוגו על המשקה.

זכינו להכיר את השף צחי חי.

השף צחי חי עם האחד והיחיד שון בלאיש קרדיט צילום אור גפן

שף צעיר בעל כישרון מולד, לקולינריה וחשוב לציין שלא למד בבתי ספר לבישול. את כל הידע צבר מהדמיון המפותח והאהבה הבלתי נילאת, למטבח ולחדוות היצירה.

ברצוני לציין שהייתי ואף סיקרתי מסעדות רבות אך אוכל כל כך משובח, טעים, יצירתי ומוגש בחן תוך הקפדה על פרודוקטים טריים ומעולים באמת ללא פשרות טרם ראיתי.

שון בלאיש קרדיט צילום אור גפן
אני יצאתי מהכנס המדהים עם תחושה שקיבלנו זר מתנות וארגז כלים עם תובנות להתחלה נכונה ולהמשך הדרך… אני ממליצה בחום לכל אחת ואחד שרוצה לפנות לתחום הפקות האירועים לבוא  ליומיים מתומצתים ולצאת עם ידע של קורס שלם.