שושנה בן צור ומועדון המסחרי מצדיעים לאיל״ן בתצוגת אופנה בארוע בוקר התרמה

כתבתה של קרן שלי

צלם קרדיט מייקל פלדמן

האיוונט המועדון המסחרי והמעצבת שושנה בן צור, מצדיעים לאיל״ן בתצוגת אופנה מרהיבה עם מיטב הדוגמניות ומלכות יופי לשעבר בקולקציית שמלות ערב במגוון רב של צבעים ועיצובים, בבוקר התרמה עם נשות האלפיון העליון. הלוקיישן מלון הילטון תל אביב.

היוזמה המבורכת נעשתה בשיתוף הגורמים למען מטרה נעלה, הקמת מרכז יום שיקומי בתל אביב שנמצא כרגע בשלבי הקמה, עלות הפרוייקט עומד על כ-20 מיליון ₪. מרכז היום של איל״ן תל אביב פועל על בסיס זמני ובצורה מצומצמת כבר 7 שנים בהצלחה רבה. ארגון איל״ן פועל כידוע משנת 1952 ועד היום, עוזר לילדים ומבוגרים עם נכויות פיזיות לנצח כל יום מחדש ולחזור לחיים תקינים ככל שניתן ולהשתלב בחברה.

בתחילת הארוע עלה דן ברניצקי נשיא המועדון המסחרי וברך את הפרוייקט המבורך, לאות הזדהות תרם לאיל״ן 3000 ₪.

תודה מיוחדת לשושנה בן צור, מעצבת מוכשרת אשר קיימה מאות תצוגות אופנה לטובת עמותות שונות

imageוהיום נרתמה לעמותת איל״ן,  יחד עם ילדיה הבן מאיר בן צור  ורעייתו סילבייה, בעלי הבוטיק שושנה בן צור בסוקולוב  59 רמת השרון, ממשיכי דרכה והבת עדנה שוורצברג ובעלה גיורא, שבחנות בדזנגוף 220 בתל אביב ואפילו הנכד דדי שוורצברג, מייסד ״עדיקה״ שנרכשה ע״י גולף ונחשב לאתר האינטרנטי המצליח בענף האופנה.

את התצוגה המרשימה הפיקה שירלי הכהן שהיתה דוגמנית צמרת במשך שנים רבות וכיכבה על מסלולי התצוגות בארץ ובחו״ל. שהגתה את הרעיון, אירגנה את הקאסט של הדוגמניות, הכל נעשה בהתנדבות מלאה, תוך דאגה להצלחת האירוע עד הפרט האחרון.  את התצוגה הנחתה אילנה מרגלית, התצוגה החלה עם הזמר האהוב הרומנטי והשרמנטי יהודה אליאס עם השיר ״עופרה״. בין הדוגמניות שעלו למסלול, דורית ילניק היפהפייה, לשעבר מלכת יופי ודגמנה בתצוגות הנחשבות ביותר בארץ ובעולם במשך שנים רבות.

image

, דנה וקסלר מלכת יופי לשעבר גם כן, עדייה מאיירצ׳יק, ספי אלבו, שירלי הכהן, כרמית אהרוני, חני שטיינר, לימור מגן, סיגל מור, חנית דקל ומלכת המלכות רוית אסף. הדוגמניות עלו למסלול עם תכשיטי היוקרה של המעצבת מירה פלדמן.

 

תודה מיוחדת למעצב השיער יהודה מזרחי מכיכר המדינה ולכל נותני החסויות חברת קולנוע יבואני ברוש, קוסמטיקה קוסמטיקה ועוד. עמותת איל״ן מודה לכל אחת ואחד שנאות לבוא להשתתף לתרום מזמנו וממרצו למען פרוייקט חשוב זה ומברכת על היוזמה והתרומה ומקווה לראותכם שותפים לעשייה גם בשנים הבאות.