תיאטרון נוצר בת ים מופע מרגש לשירי חוליו איגלסיאס

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

הוזמנתי “לתיאטרון נוצר״ בבת ים, לערב מחווה לזמר חוליו איגלסיאס.
שם המופע ממדריד עד בואנוס איירס בביצועו של הזמר המעולה רפאל גונזלס.

קרדיט צילום אסתי יח״צ תיאטרון נוצר

תיאטרון נוצר בת ים, קיים שלושים שנה וכמו כל  דבר טוב, נוצר מאהבה, ובאהבה – כמו באהבה, יש עליות ומורדות, אבל האהבה כך אומרים – בסוף תמיד מנצחת.

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

תיאטרון נוצר, כמו כל גילוי מרעיש, נוצר יש מאין. תיאטרון נוצר הוא תיאטרון עם נשמה שמקנה אווירה נעימה של תיאטרון/בר

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

ומתאים מאוד גם למופעי מוזיקליים וגם להצגות תיאטרון.

“תאטרון המסור למסר חברתי…ולשפת התאטרון….” (פרופ’ שמעון לוי, “עיתון שישי” 1992)   תחילתו, לפני כמעט שלושים שנה, בחזונם של שני יוצרי תיאטרון, דלית מילשטיין ואבישי מילשטיין, ללא כל קשר משפחתי ביניהם.

קשרים אחרים דווקא היו לזוג המילשטיינים: חלום משותף, דרך משותפת, אומץ ותעוזה שיש רק למי שמעזים לגלגל את הסלע בעלייה. והעלייה היתה תלולה מאוד ועדיין… בתום מסע נדודים, שכלל תחנות שונות, ביניהן גם כאלה נטולות קורת-גג,

IMG_5111

התמקם תיאטרון נוצר באזור התעשייה של העיר בת-ים, במבנה שהיה בעברו האנגר צבאי על כל המשתמע.

IMG_5107

כרגע מנהלת במרץ את התיאטרון הגברת אסתי שהגיע מתחום יחסי הציבור, ויש לה הרבה תוכניות לעתיד, לשיפור וקידום התיאטרון בתכנים  מעניינים שיביאו לפריחה ושגשוג של התיאטרון,

קרדיט צילום אסתי

שישמש בית ליוצרים, שחקנים ואמנים וכמובן לקהל שיבוא להנות מכל הטוב שהמקום יוכל להציע.

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

בין התוכנית: הסבת המחסן לחלל אמנותי, חשוב לציין שחלל התיאטרון מורכב מארבעה חללים שונים באופיים ובסגנונם, שבהינף מסך אחד ומרכיבים חלל דינאמי אחד..  תיאטרון נוצר הוא תיאטרון מארח. חוויית התיאטרון היא חוויה קבוצתית, ואכן, תי

נקודת קצה שיתקיים בתיאטרון  נוצר בחודש יולי 2021

בפסטיבל שיתקיים במהלך סופי השבוע של חודש יולי, יועלו ארבע הצגות בכורה של המחזור הראשון של תכנית הרזידנסי "נקודת קצה" – שת"פ ראשון בין קבוצת התיאטרון "סמרטוט" לתיאטרון נוצר

פסטיבל "נקודת קצה"

שת"פ ראשון, ייחודי וראשוני בין שתי קבוצות תיאטרון "קבוצת סמרטוט" ו"תיאטרון נוצר". בפסטיבל שיתקיים במהלך חודש יולי, יועלו ארבע הצגות בכורה של המחזור הראשון של תכנית הרזידנסי "נקודת קצה" – לפיתוח, חקירה ויצירה.

ארבעה קולות ייחודיים של בימאים ובימאיות מהדור החדש – מעיין אבן, גל צ'פסקי, רועי יוסף ורוני טוביאס, יחשפו לראשונה בפני קהל את יצירותיהם שנחקרו, פותחו והופקו ונולדו במסגרת התכנית.

ההצגות שיועלו בבכורה: "דמות בשעת זמן" – חיפוש היגיון וקירבה בעולם שאיבד את ההיגיון והפשר, "אהבה" – על פי "אהבתה של פדרה" מאת שרה קיין,"ידועה" – מאנונימיות לכוכבניות- סיפורה של הנערה המנושקת ביותר בהיסטוריה, "פרט לכך לא אירע דבר" – חקירה בימתית פוסט-דוקומנטרית על תיק הריגתו של אזרח פלשתיני שהניף דגל לבן במבצע צוק איתן.
  

דמות בשעת זמן, צילום: שי קול

יצירות פסטיבל "נקודת קצה", שיתקיים במהלך ארבעה סופי שבוע בחודש יולי 2021, הינן תוצרי מסלול הרזידנס הייחודי לפיתוח מעבדתי של יוצרים מהדור החדש – במאים ובמאיות בניהולם של אבי גיבסון בראל וניצן כהן ובשת"פ בין קבוצות התיאטרון "נוצר" ו"סמרטוט" .

ההצגות מנוהלות ומופקות על ידי קבוצות התיאטרון "סמרטוט"ו"נוצר" ובמסגרת הפסטיבל בכל ארבעת סופי השבוע של חודש יולי יועלו ארבע הצגות בכורה לשלוש הרצות כל אחת.