תערוכת צילומים “לבן גדול״ בית קנדינוף יפו עד 28.3.20

כתבתה של קרן שלי

צילומים של המשורר והצלם איתי דרוקמן

המשורר והצלם איתי דרוקמן מוציא לאור את ספרו השני, "לבן גדול", המשרטט בנאמנות ובכנות דרך שירים וצילומים את מהלכה של האהבה, כוחה, פחדיה וסופה. השירים בספר מעבירים בצורה אותנטית עד כאב את קורות חייה של האהבה בחיינו.

כל שיר מלווה בצילום המבטא בדרך ויזואלית את השיר ומנסה להנציח את הרגע,  את אותה התרחבות, אותה קפיאה בזמן המאשרת לנו את הקיים. בכל צילום יש הפרה של הרגיל, יש דרישה למבט חדש על סיטואציות, טקסטורות גופניות, חפצים דוממים, סיפורים. דרוקמן מצליח ליצור שיח מרתק בין שיריו לצילומיו עד לכדי יצירת חוויה רגשית רבת רבדים בפלטפורמה אחת.

תערוכת צילומים מתוך "לבן גדול" מוצגת בבית קנדינוף, הצורפים 14 יפו. התערוכה תינעל ב-28.3.20.

אוצרת: רוית הררי.

הצלם זיו קורן: "הספר החדש של איתי דרוקמן מצליח לחבר קטבים ויזואליים לתוך היצירה החדשה שלו ולייצר שפה הומוגנית ואינטליגנטית בחיבור שבין הטבע לגוף האדם בהקשרים של טקסטורה קומפוזיציה ורגש. כל פריים מצליח לעמוד בפני עצמו כיצירה עצמאית אך החיבור הזוגי מאפשר לצופה לחוות את השלם העולה על סך חלקיו".

דרוקמן, בן 46, יליד הוד השרון ומתגורר ברמת השרון, מצלם מגיל 13. לאחר שפרש מקריירה של 25 שנים בתחום ההיי טק הוא מקדיש את עצמו בשנים האחרונות לכתיבה וצילום ומעביר הרצאות בתחומים אלה. דרוקמן גם עוסק בליווי אנשים שנמצאים בתהליכי שינוי בחיים. ספר השירים הראשון שלו "אולי הפוך" זכה להצלחה רבה ולווה בתערוכת צילומים של דרוקמן, אותה אצר זיו קורן.

128 עמודים | 150 שקל

לרכישת הספר: https://www.poetography.me/inverse