תערוכת קוסמוביוטי 2019

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום סילביה גולן

תערוכת קוסמוביוטי 2019 – סיקור מתערוכת היופי הגדולה בישראל
תערוכת קוסמוביוטי 2019, שהתקיימה באוניברסיטת תל אביב.
אליפות בן לאומית שהשתתפו בה מעל לי200 מתמודדים. מעצבים ומעצבות שיער, קוסמטיקאיות, מאפרים, טכנאיות ציפורניים וגם תלמידים הרוכשים את המקצוע ממש בימים אלה, נהרו אל אולם סמולרש לחגוג יום של טיפוח, יופי וסטייל.

דוכנים הוקמו להציג מוצרים חדשים והשקות מוצרים המיועדים למקצועני היופי, לעולם השיער, האיפור והציפורניים, מוסיקת רקע קצבית שטפה את המתחם והחגיגה החלה.
באודיטוריום התקיימו בזו אחר זו תחרויות לבחירת זוכים בקטגוריות השונות:
אליפות ישראל בתספורות נשים, כולל כימיה
אליפות ישראל בתספורות גברים ועיצוב זקנים
אליפות ישראל באיפור פנטזיה אומנותי
– אליפות ישראל בעיצוב וקישוט ציפורניים
– אליפות שיער ואיפור לשנת 2019

כל המקצים בתחרויות חולקו לשתי קבוצות גיל: בוגרים וצעירים.
ואכן, יוצרים צעירים, בני עשרה, תלמידים המתחילים את דרכם בעולם היופי, השתתפו בתחרויות כשהם בהתרגשות שיא והציגו עבודות מופלאות, גם הם.

השופטים בכל תחרות הסתובבו בין המתחרים, שעבודותיהם נמדדו לפי יצירתיות, טכניקה ומקצועיות, שעמדו בתחרות ליצור את המראה שלהם בפרק זמן נתון ולהפגין את עליונותם המקצועית בתוצאה שהציגו.
בין השופטים נראו צמרת מעצבי השיער בישראל, צמרת המאפרים ונציגים של חברות מקצועיות מובילות.
בתחום השיער: אלון סלייזניוב, רפאל רובין, אינה ונטלי, מוטיה רובין, פארוק שמורטוב, מיטהריאן וזהה, גיורא יצחקוב, אירנה וייס, גדי עמר, אולגה קיסר, וחי שושן.

בתחום האיפור: נינה גורלושקו, לוביקה, אוסנת פוארס, איגור שמושין, פליקס שטיין, עדי עמירה.

במקביל התקיימו הדרכות על במות שפוזרו ברחבי המתחם, החלקות שיער, עיצוב שיער לגברים וגולת הכותרת –פארוק שמורטוב, אומן תסרוקות הכלה והערב, שהדגים תסרוקת כלה מלאת השראה בקלות ובמהירות ממש מל עיני הקהל הרב שהתגודד סביב ובלע כל מילה וכל תנועת יד בשקיקה.
הקהל הרב היה עסוק במינגלינג מקצועי ואישי, בשאיבת השראה וטיפים מקצועיים, בהיכרות עם מוצרים חדשניים וכלי עבודה שיקדמו את העסק שלהם והקריירה האישית.


היוזמה המבורכת מבית היוצר של האקדמיה ללימודי עיצוב השיער ומקצועות היופי מוטיה רובין וארגון OIC Israel 
תודה לעושים במלאכה, למפיקי האירוע, לצוות המקצועי והבלתי מתפשר,
ל OIC ישראל – מר רומן רובין, נשיא איגוד OMC במדינת ישראל,למר מוטיה רובין ורפאל רובין שמרימים את האירוע לענף עיצוב השיער בישראל על פועלו למען תעשיית עיצוב השיער בישראל.