תצוגת אופנה חורף 2018 silise

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

בית האופנה 'silise'
השקת קולקציית החורף של אופנת סיליז לחורף 2017/18 ' silise' יבואנית האופנה שהוקמה בשנת 1985 על ידי סימה ודש מייבאת קולקציות נבחרות מבתי האופנה ברחבי אירופה. רשת בוטיקי היוקרה של 'silise' הן פנינות האופנה של כל אישה החושקת באופנה ייחודית מבלי לטוס לחו"ל.


סימה ודש וביתה יעל ודש אבישר, בעלות הרשת, מובילות קו סגנוני הנותן מענה לאישה הישראלית החזקה, הבטוחה בעצמה, הנשית והמודעת לטרנדים העולמיים. המייבאות קולקציות שלמות של בגדים, צעיפים, תכשיטים, תיקים ואקססורי למראה טוטאל לוק, אופנתי, ייחודי ועכשווי.

סימה ודש היא יבואנית אופנה, סטייליסטית, וגם מעצבת בתפיסת עולמה. את צילומי הקולקציה שלה, את חלונות הראווה בחנויות ואת פנים החנות היא ובתה יעל מעצבות בעצמן. בין בחירות הקולקציות סימה ויעל בוחרות קולקציות ייחודיות ושיקיות גם לדור הבא- לדור הצעיר, בחירת הצבעים, הגזרות, המידות נעשות בהתאם להרגליו, להעדפותיו של דור זה ובכך יוצרות קולקציית טוטאל לוק -ללא גיל המאופיינת בסגנון צעיר, צבעוני ועדכני.
עם בחירת הצבעים והגזרות בנות סיליז לוקחות בחשבון ומאפשרות ליצור לוקים משתנים. כאשר את פריטי הקולקציה ניתן לשלב ולעשות "מיקס אנץ מאץ " ליצירת הלוק הנכון לאירוע הנכון.

סימה מבינה בגוף האישה ולא פעם נמצאת בחנויות ומלבישה את לקוחותיה באופן אישי ועושה להן סטיילינג בהתאם למבנה הגוף, למראה הכולל, לגיל ובהתאם לאופנה המשתנה.

רשת בוטיקי היוקרה של ' silise' החלה את דרכה כסניף יחיד ואקסקלוסיבי ברעננה ועם הזמן נוספו לרשת עוד שבעה סניפים הכוללים סניף סיליז אאוטלט. לרשת אתר אינטרנט חדש המאפשר רכישות און ליין וליהנות משליח חינם עד הבית.

הגזרות הייחודיות של silise נועדו להחמיא ולהעניק ללובשת תחושת בטחון, עוצמה ונוכחות. ההקפדה על בדים איכותיים, תיפור מוקפד, צביעה מוקפדת ויכולות גימור מוצר נבחן באופן מדויק ביותר הודות לבנות ' silise '. כל בגד ב' silise ' הינו יצירת הוט קוטור המשדרת ייחודיות, תחכום ויופי. מגוון הדגמים המיובאים הוא גדול, אך הכמות קטנה וכך מצליחה הרשת לשמור על מוטיב בידול הפריטים.

silise שומרות על קו ייבוא מצומצם המגיע בכמויות קטנות על מנת לשמור על ייחודיות הנשים הלובשות אותו.
קולקציית סתיו- חורף 2017-2018 עונה על המורכבות שיש בכל אישה. אלגנטית, אינטליגנטית ונינוחה, עצמאית ונשית, בטוחה בעצמה וחושנית. זו קולקציה מתוחכמת ומדויקת המשלבת בין היוקרתי, רומנטי ואלגנטי המביאה בשורה אופנתית ועדכנית.
רוב המעצבים הם מאירופה, בעיקר מאיטליה וצרפת, מוכרים וממוצבים גבוה. בנוסף, משולבים מעצבים מיפן וקוריאה. בין השמות הידועים- MANILA GRACE- מעצבת איטלקייה המעצבת חלק ניכר מהקולקציה. CACHAREL, ASPESI, SOFIE D’HOORE ועוד. בכל עונה וגם הפעם משתלבים בין המעצבים גם מעצבים צעירים, חדשניים ומקוריים.
בקולקציה יש גם אביזרים משלימים- נעליים, צעיפי משי, תיקים ותכשיטים.

הפריטים המוצעים כוללים בין היתר:
מעילי צמר קלאסיים ואיכותיים בגווני כחול, חום, שחור, בז' ורוד בהיר, אפור וכאמל
סריגי קשמיר וצמר בעיצוב בלעדי מצמר איכותי.
קרדיגנים בשילוב אבנים וגם קלאסיים בצבעים בהירים.
חולצות משי וכותנה עם טוויסט מקורי ומיוחד.
פריטים רומנטיים ופרחוניים.
ליין שחור הכולל מכנסיים, חולצות וגופיות מבד קאדי איכותי ומחמיא במיוחד.
פריטי קטיפה: שמלות, חצאיות ומכנסיים חלקים ומודפסים, בגווני סגול כהה וירוק כהה עם שיק איטלקי נחשק במיוחד.
קולקציית ג'ינסים, עם קשירה במותן, הדפסים ופנינים.
מכנסיים – צמודים בגימורים מטאלי, בצבעי כסף, ברונזה, חציל ופחם. מכנסים דמוי עור צמודים. מכנסים זרוקים בשילוב שפשופים בגווני שמנת וחאקי.
ג'קטים מצמר איכותי בצבעים בהירים ואלמנטים נוצצים וכן מבדי ג'קארד פרחוני או מנצנץ, חוטי זהב שזורים, וצווארון פרווה.
חליפות- בבדים רקומים בסגנון סיני, ג'קארד פפיטה וג'קארד מנצנץ.
בייסיקים איכותיים מבדים מיוחדים המונחים בחופשיות על גוף הלובשת ומאפשרים חופש ונוחות.


נעליים- מגפיים קלאסיים, עקבים, פפיונים וסניקרס עם פרווה. הפפיון זוכה לחדשנות מקורית במיוחד בנעלי silise והמגפונים מדהימים ומנצחים.
תיקים – תיקים ביבוא בלעדי ממותג איטלקי חדש בנוסף לתיקים המוכרים של מנילה גרייס
טווח מחירים:
בגדים
מ 690 ועד 4000
אקססוריס :
מ 290 עד 2900
תיקים :
מ 1100 עד 3300
נעליים :
מ 790 עד 3500
צעיפים:
מ 590 עד 1400

קרדיט צילום:
קמפיין- עדי אורני
קרדיט צילום פקשוטים:
ביגוד: אבי ולדמן
אקססוריז: דנה קרול

ניתן להשיג:
אתה החברה: www.silise.com
פייסבוק: Silise
אינסטגרם: silise.fashion