תצוגת בוגרי מכללת "קונספט" תל אביב

כתבתה של פול שטיין
נערך ע״י קרן שלי

שעת דמדומים בתל אביב, מרגישים את המתח באוויר, במכללת קונספט בתל אביב התאסף המון נרגש לצפות בקולקציות של שישה מבוגרי המכללה הנרגשים שסיימו קורס מקצועי לעיצוב אופנה ומוכנים כעת להוציא לאוויר העולם את האמירה האישית שלהם.

הקולקציות החדשניות באמירתן האופנתית של המעצבים הצעירים הוצגו בגאווה על גופן של דוגמניות מרהיבות מבית הסוכנות "גלית טל ייצוג אישי" על פי עולמות התוכן וההשראות השונות של כל אחד מהם

הגיאומטריה האורבנית המתוחכמת בניצוחו של המעצב שלומי לוין, הציגה ליין עם גזרות נקיות ולבישות, וטכניקה מוקפדת עם ניחוח נשי.

דוגמנית מרגו לסוכנות גלית טל
הדוגמנית מרגו לסוכנות גלית טל

נדיה עזיזי שאבה השראה מאומנות הרחוב של בנקסי, והציגה קולקציה מלאת משחקי שקיפות/אטימות עם הדפסי טקסטיל שהכינה בעצמה , גזרות קוליות ולבישות לצד אביזרי אוונגרד.

ספיר אומידי הציגה את קולקציית המלאכים שלה, בדים קלילים ועדינים עם טאץ' של צבעוניות עזה ונוכחת שקשה להתעלם. קצפות, נוצות צבעוניות ומשחקים עם בדים שקופים. חלום על ענן.

אורין לסוכנות גלית טל בדגם של המעצב שלומי לוין
הדוגמנית אורין לסוכנות גלית טל בדגם של המעצב שלומי לוין

הבחירה בעולם הנסתר "אטלנטיס" של רואן אלהושאלה , הייתה מושלמת וכל פריט הוצג כאוצר מלא באלמנטים של זהב, טורקיז וכחול אשר בלטו בקולקציה והציגו עולם חבוי של מעצבת נשית אשר מחוברת לשורשים שלה.

רעיה גרין אברה יצרה קולקציה ברוח אפריקאית עם צבעוניות משגעת, שימוש מלא דמיון בבדים שלא רואים כל יום ושימוש בנוצות ינשוף אפריקאי ובדים בוהקים התופסים את העין וגורמים לנו להכנס לקצב האפריקאי.

דוגמנית אורין לסוכנות גלית טל
הדוגמנית אורין לסוכנות גלית טל

קרן בוסקילה השתמשה בחומרי גלם מקוריים וגזרות מתוחכמות . תרגמה את נקודת המבט שלה בהשראת שבט המאייה העתיק. חבלים, הדפסים ורשתות היו השחקנים המרכזיים בקולקציה ואיכותם ניכרה על המסלול, כמו גם היכולת של המעצבת לעבוד עם חומרי גלם מאתגרים מסוג זה.

להתרשמות נוספת מהאירוע : http://www.concept-academy.co.il/lnd/show/index.html

הפקה: קונספט המכללה לעיצוב
צילום : עדלי משיח
עיצוב שיער: ויקטוריה פרוחץ'
איפור: דורית טריקי וטלי בן דוד