״אוליב קורנר״ בוגרשוב מסעדה מעולה ומומלצת בחום

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

״אוליב קורנר״ המיתולוגית, מסעדת ביסטרו אורבנית של אווירה ואוכל טוב!!!ממוקמת בפינה אסטרטגית בין רחוב בוגרשוב לרחוב טבריה, ממש במרכז השוקק ונושקת לים במרחק הליכה קצר מצד מערב ובמרחק של 5 דקות הליכה לדיזנגוף סנטר מצד מזרח.

מסעדת אוליב קורנר המיתולוגית בבוגרשוב היתה המסעדה הראשונה שהוקמה והחלה את דרכה בתחום הקולינרי כרשת שמנתה כ-20 סניפים בכל רחבי הארץ. היום היא נושאת את השם אוליב קורנר אך היא מתנהלת כמסעדה עצמאית לכל דבר. אנחנו הגענו לארוחת ליל שישי לאחר בילוי בים כך שהיינו ממש רעבים ושמחנו לגלות שהמסעדה פתוחה והמחירים ממש שפויים.

החלטנו להתיישב בשולחן מקסים בתוך מתחם דמוי פטיו נעים ואוורירי והבנו שיש מאחורינו מצנן שמפזר אוויר לח ונעים. מיד קיבלה את פנינו עינב המלצרית האדיבה שהציעה לנו מנות פתיחה ראשונות:

כאפריטיף החלטנו להתרענן עם משקה פירות טריים הנסחטים במקום שקיים בטעמים: סלק, גזר, תפוזים ותפוח ניתן לקבל בתוספת ג׳ינג׳ר. המשקה טעים וטרי באמת נדיר בימינו.

חומוס הבית עם פלאפל תרד ביתי עשוי וטחון במקום וטחינה ירוקה מדהימה שגם עשויה במקום יש לציין שהחומוס ממש קרמי, טעים ונמס בפה. והפלאפל עסיסי עם הרבה ירק באמת מנה מעולה ומומלצת החום.

קפרזה- קוביות גבינת פטה, פסטו שגם נעשה במקום, עגבניות שרי, זיתי קלמנטה וטוסטונים מלחם חיטה מלאה. מנה מרעננת וטעימה מאוד.

משהו לנגב – לאפה עם דואה מצרית, טחינה וזיתים.

למנות העקריות המליצה לנו עינב על מנת יפו בוגרשוב – שוארמת אנטריקוט ובצל מוגשת על מג׳דרה. סינייה חציל ועגבניות שרי צלויות. המנה ממש ציורית ויפה, מוגשת במחבת לוהטת, מתובלת מאוד וטעימה.

מהדגה החלטנו להתביית על נתח סלמון טעים ומעצים, מוגש לצד פירה תפוח אדמה חלבי קרמי וממש טעים. יש לציין שהסלמון במידת עשייה נכונה רך ונימוך בפה, המנה יפה ומצוינת.

בנוסף לא ויתרנו על סלט ירקות טרי המורכב מעגבניות חינניות, מלפפון טרי וטבעות צנונית שמשלימות למנה את הצבע והחיוניות.

ומנת פוטיטו ציפס מעולה, מנה מנחמת, חמה וטעימה, מוגשת לצד קטשופ ומיונז ומה אפשר לבקש עוד??

החלטנו לקנח את הארוחה עם עוגת גבינה אפויה שעליה שכבת שמנת חמוצה ובבסיסה שכבת בצק אפוי מוגשת לצד רוטב שוקולד וקונפטורת תות שדה. שילוב טעמים מושלם, מנה באמת מומלצת בטעם של עוד.

במסעדת ״אוליב קורנר״ מאמינים שהשרות הוא אמנות והאוכל הוא יצירה.

תפריט המסעדה עשיר והמנות ציוריות טעימות וערבות לחיך. התפריט מורכב ממספר תפריטים: יש לציין שהמסעדה נפתחת בשעה 07:15 בבוקר כך שהיא ממש קלאסית וכדאי לנצל את שעות הבוקר השקטות לארוחות בוקר ופגישות עסקים ולהנות מתפריט ארוחות הבוקר, שהוא עשיר ומגוון וכולל ארוחות בוקר מסוגים שונים: ארוחת בוקר ישראלית, ארוחות בוקר בקטנה, ארוחת בוקר בסגנון נורווגי – לחם קלוי, סלמון מעושן. קרם שמנת וביצת עין, מוגש עם טוגני הבית ופטריות מוקפצות

או ארוחת בוקר ירושלמית בייגל טוסט ירושלמי טעים וקראנצ׳י ממולא בגבינת פטה, שמנת וגבינה צהובה מוגש עם זיתים ועגבניה. כריכונים של בוקר עם חביתה/ פטה/ גבינת צאן או ירקות בגריל. מנת מוזלי מרעננת מוגשת עם פירות טריים, גרנולה, תמרים לחים, צימוקים וסילאן דבש תמרים.

קפה ומאפה בטעמי שוקולד/ קינמון/ גבינה/ שקדים/ עוגת גזר בחושה/ לחם קלוי עם חמאה וריבה או מאפה מלוח. עוד בתפריט: מנות פתיחה, מנות כריכים, סלטים,מנות עקריות בשריות או דגים וכמובן קינוחים משמחים וטעימים.

את המסעדה מנהלת בהצלחה, אנטוניה בחורה צעירה ונמרצת.

קרן שלי ועינב המלצרית המתוקה

ניתן לערוך במסעדה אירועים מכל סוג: חגיגת ימי הולדת, יום נישואין, ימי גיבוש ואירועי חברה. המסעדה מסוגלת לארח בפנים ובחוץ עד 70 אורחים בישיבה. ורק בפטיו מכילה עד 38 אורחים.

אנחנו נהננו מאוד ומה שנותר לנו הוא להעביר לכם הקוראים את המסר.

מסעדת אוליב קורנר
רחוב בוגרשוב 35 תל אביב
טל: 03-528-3362