״אולימפיה״ מזרנים OLYMPIA ART חנות דגל בכפר סבא

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח”צ
השקת חנות הדגל של ״אולימפיה״ OLYMPIA ART המתמחה באמנות השינה. יצרנית המזרנים אולימפיה השיקה חנות דגל ראשונה בעיר כפר סבא במרכז הפעמון. חנות קונספטואלית לחווית השינה ותעניק לרוכשים ייעו​ץ​ מלא בתחום נינ​ו​חות השינה והתאמת המזרן הנכון הכריות והמיטהלרבות האווירה בסביבת השינה.

החנות מציגה קונספטים חו​וי​י​תי​​ם לחדרי נוער, מיטות יהודיות, זוגות צעירים ואוכלוסייה בוגרת הזקוקה ​ל​נוחות וסובלת מבעיות גב.

חדש ורק ב”אולימפיה” בשורה ללקוחות ולאדריכלים: ״אולימפיה״ מגשימה את כל החלומות. התאמת המזרן בכל דרגת קושי או רכות רצויה לפי דרישת הלקוח, ניתן לקבל מזרן זוגי אחד ב-2 דרגות קושי כל צד יכול לבחור את דרגת הקושי הרצויה לו. בשורה חדשה שטרם נראתה בארץ. שירות נוסף ש​י​נתן בחנותזו הנו שירות ​OLYMPIA ART ​ובו תעוצבנה מיטות על פי דרישות מפרט עיצוב​ ​ של הרוכשים ו/​או של האדריכלים. במסגרת שירות זה כל מפרט גודל חומר ורעיון עיצוב יופקTAILOR MADE . המזרנים מותאמים לצרכי הלקוח לרבות מזרנים זוגיים כאשר יש הבדלי צריכה בין בני הזוג הישן על המזרן.

אול​י​מפיה הנה יצרנית מזרנים ישראלית מזה ​כ-40​​שנה ועד כה שיווקה מוצריה בחנויות שונות. בשנים האחרונות נכנסה החברה לשיווק אונליין ובחנות מפעללחברה מוניטין רב באיכות המזרנים והשירות ​אותו מעניקה לקהל לקוחותיה ואף נהנית מלקוחות חוזרים.

מוצרי החברה עומדים בכל הסטנדרטים של התקינה האירופאית​ ​ומוטמעות בהם טכנו​ל​וגיות ייצור חדשניות מתקדמות המאפשרות מתן נוחות שינה, תמיכה לגוף, מזרן עם בדים נושמים ופתחי א​וורור. כיום בטכנולוגיה החדשה ובחומרים האיכותיים אין צורך להפוך את המזרון אלא אפשרי לישון על צד אחד בלי לחשוש שחלילה המזרון לא ינשום או יפתח שקעים או כל בעיה אחרת.

במזרני ״אולימפיה״ OLIMPIA ART מאמינים שהשרות זה אמנות והמזרנים הם יצירה שמותאמת לכל לקוח במחיר ששווה לכל כיס.

״אולימפיה״ מזרנים OLYMPIA ART

יוחנן הסנדלר 5
 כפר סבא
טל-09-9537062
ל​אתר החברה
https://mizraney-olympia.co.il/
לפרטים נוספים מרטין 0507110469