״אמנטל נעם״ הגבינה עם החורים 100% טבעי

  • כתבתה של קרן שלי
קרדיט צילום יח״צ

זה לא סוד שגבינה צהובה היא מצרך חובה בכל מקרר ישראלי ובכל בית עם או בלי ילדים לכל גיל ולכל מקרה שלא יקרה. הגבינה מוסיפה המון לכל סלט, מאפה או תבשיל ובייחוד גבינת ״אמנטל״ שעד היום היתה מצרך נדיר בארצנו, אז חדש על המדף ובהמשך להצלחת סדרת הגבינות הצהובות "נעם", היחידה מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים, טרה משיקה:

"אמנטל נעם" הגבינה הטעימה עם החורים מ-100% רכיבים טבעיים!

גבינת אמנטל עשירה בטעמה, אשר שואבת את סגנונה מהגבינות השוויצריות המסורתיות, מעשירה כל כריך, טוסט או פלטת גבינות ביתית ויוצרת עניין קולינרי חדש לצרכן

השקת "נעם" בישראל, חוללה מהפכה בקטגוריית הגבינות הצהובות, יצרה שיח ציבורי בנושא החומרים המשמרים והביאה לשינוי הרגלי הצריכה בכל קטגוריית המזון.

בעקבות השקת "נעם" הפכה טרה למובילת הבשורה הבריאותית בקטגוריה ואף נהנתה מעליה משמעותית בנתח השוק בו אוחזת המחלבה בקטגוריית הגבינות הצהובות, מ-2.6% (כספי) בשנת2012, ל- 14.8%, בשנת 2016 (ע"פ נתוני סטורנקסט). עתה, לאור ההצלחה בסדרת נעם, מרחיבה טרה את הסדרה ומשיקה גבינה חדשה: אמנטל נעם

אמנטל נעם, שואבת את סגנונה מהגבינות השוויצריות המסורתיות, הינה גבינה בעלת טעם עשיר, מתקתק, אגוזי ועדין העשויה מחלב בקר. אמנטל נעם הופכת כל כריך, טוסט, ארוחה חלבית או פלטת גבינות ביתית לעשירה יותר ויוצרת עניין בכל ארוחה.

תהליך ייצור גבינת אמנטל נעם הינו תהליך ממושך ומבוקר הכולל תקופת הבחלה (תהליך הבשלת הגבינה) ארוכה משמעותית מזאת של הגבינה הצהובה.

בזכות תהליך ייחודי זה מתקבל בסופו של דבר טעמה העשיר והאופייני של הגבינה ונוצרים בה החורים הייחודיים לה. בדומה לכל הגבינות המיוצרות במחלבת טרה, גם גבינת זו מיוצרת ללא חומרים משמרים ועשויה מ-100% רכיבים טבעיים.

השקת הגבינה החדשה היא בהתאם להעדפות הצרכנים, והתחזקות המגמה הקולינרית אצל צרכנים בוגרים אשר מחפשים על המדף ובמעדנייה את הגבינות המיוחדות העשירות בטעמן. כעת עם השקת אמנטל נעם, תוכל מחלבת טרה לתת מענה לאותם צרכנים עם העדפה ברורה למוצר ללא חומרים משמרים ומ-100% רכיבים טבעיים.

אמנטל נעם תוצע במדפי המקררים באריזות של 200 גרם (אריזה לסגירה חוזרת בדומה לגבינה צהובה נעם) ובמעדנייה בכל רשתות השיווק (רכישה במשקל).

• ניתן להשיג בכל רשתות השיווק במקררים ובמעדנייה לפי משקל.
• מחיר על פי אתר mysupermarket.co.il: 16.90 ₪ (אריזה במשקל 200 גרם)
• המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד.