״אסתטיקה ויופי בישראל״ השתלות שיער שיטת BIOFIBER

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום רפי דלויה
״אסתטיקה ויופי בישראל״ המרכז הגדול להשתלות שיער ומתן מענה ופתרונות שיער, שאין צורך לנסוע לתורכיה או לאיטליה – הכל פה במרחק נגיעה בבית אחד!!!
קרדיט צילום רפי דלויה
בשנים הראשונות, פעילות החברה התרכזה באופן בלעדי במתן פתרונות שיער לנשים וגברים תוך התבססות על תוספות שיער טבעיות שהגיעו ישירות מבית יצור בבעלות החברה הנמצא ברוסיה, בית יצור המונה עשרות עובדים. במהלך השנים, במקביל לשגשוג והתמחות בתחום מתן שירות לפתרונות שיער בסניף ברחובות,
אסתטיקה ויופי ישראל התבססה כיצרן בין לאומי מוביל לתוספות שיער בפלח השוק “פרמיום”- שאיכותו יוצאת הדופן מציבה את המוצר בכמה דרגות מעל תוספות השיער הרגילות בשוק.
קרדיט צילום רפי דלויה

"BIOFIBER" הינו מותג איטלקי

ובעל ניסיון של למעלה מעשור. בניגוד לטיפולים בתורכיה הדורשים גילוח השיער הקיים, הטכנולוגיה שלנו לא דורשת גילוח ובעצם לא נוגעים בכלל בשיער הקיים. הזרקת השיער החילופי בקרקפת נעשית רק בין זקיקי השערות הקיימות תהליך שאינו פוגע בשיער הקיים, והשיער המושתל משתלב באופן מושלם עם השיער הטבעי. ייחודו של טיפול זה הוא בתוצאות המיידיות שלו. בתום הטיפול האישה או הגבר יוצאים עם שיער מלא יותר. השיער רך ונעים למגע, וההתנהלות היא בדיוק כמו עם שיער טבעי. החזרה לשגרה מיידית ואין צורך בזמן החלמה. יותר מזה, יש התחייבות לתוצאות וניתן תמיד להוסיף ולעבות את המראה.

איך מטפלים?

בדיוק כאילו זה השיער שלנו, אפשר לעשות פן לדוגמא אבל לא בטמפרטורות גבוהות מדי. אפשר לצבוע, לספר ולעצב. השיער החילופי מגיע במגוון אורכים וצבעים. השיער נשאר עד 10 שנים עם נשירה מועטה של3-10% בלבד לפי מחקרים איטלקיים.

קרדיט צילום רפי דלויה

זוהי מהפכה בתחום השתלות השיער בישראל, ומהיום אף אחת לא תחווה את בעיית ההתקרחות והשיער הדליל. מהיום הפתרון היעיל בהישג יד.

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים לכולם, לנשים ולגברים. אין מגבלת גיל ויש לנו מטופלות רבות שחצו את גיל ה-80. הטיפול אסור על מי שסובלת מבעיות עור כמו פסוריאזיס או סבוראה, או ממחלות אונקולוגיות אלא באישור הרופא המטפל. הטיפול אסור לנשים בהיריון.

קרדיט צילום רפי דלויה

האם הטיפול בטוח?

בטוח מאד, הוא מבוצע רק על ידי רופא מוסמך שעבר הכשרה בחברת האם באיטליה. המכשיר מאושר CE, באישורים ותו תקן עולמיים, וכמובן גם אישור משרד הבריאות הישראלי. במהלך התקופה שאנחנו בתחום, והשתלנו כבר אלפי שערות, לא נרשמה בעיה ולו אחת.

קרדיט צילום רפי דלויה

מחירים:

השתלה בשיטת "BIOFIBER": חמשת אלפים ש"ח – מאה אלף ש"ח.
השתלה בשיטה הרגילה: אלף חמש מאות ש"ח – עשרים אלף ש"ח.
קרדיט צילום רפי דלויה

אסתטיקה ויופי ישראל:

רחוב לוין אפשטיין 10 רחובות.

טלפון:  *8767

למעבר לאתר הקליניקה לחץ כאן

יוטיוב לחץ כאן:

פייסבוק לחץ כא