״אפריל״ מותג האופנה המוביל משיק קולקציית סתיו חורף 2018/19

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום
״אפריל״ מותג האופנה המוביל שלי לסתיו חורף 2018/19!!!

אם את רוצה להראות באמת OWO ולגנוב את ההצגה בכל אירוע

את מוזמנת ל״אפריל״ מותג אופנה עם אמירה יחודית במראה עוצמתי וקלאסי

בואי להנות מהקולקציה המדליקה לסתיו חורף 2018/19
BLACK IS FASHION מותג האופנה 'אפריל' משיק קולקציית סתיו-חורף

2018-2019, אשר עומדת בסימן שחור סטייליסטי, עוצמתי וקלאסי.
רגע אחרי שהסתיימו ימי הקיץ התוססים, מגיעים אירועי החורף המפוארים המאופיינים בשמלות ערב קלאסיות ומרשימות במראה מכובד ומחמיא שגונב את ההצגה.


שמלות הערב של אפריל עושות שימוש בחומרי גלם איכותיים ובבדים המשלבים גוונים של שחור דרמטי וחזק. התוצאה היא קולקצייה הפונה לקהל פאשניסטות שלא מוכנות להתפשר על פחות מהטוב, היפה והמחמיא ביותר. השמלות של אפריל עשויות בדים נושמים ומלטפים במבחר גזרות מחמיאות והם מתאימים גם לבילוי סוער על רחבת הריקודים וגם לערב סולידי ומאופק.
ההשראות לעיצוב מגיעות מבירות האופנה המובילות ברחבי העולם וכמובן מהאווירה הארץ ישראלית ומאירועי הסתיו הקרבים. הקולקצייה החדשה מאופיינת במשחקי בד כשהצבע השחור מוביל ונותן את הטון לאפקט ייחודי וקסום.


השמלות של אפריל מתאימות לנשים במגוון גילאים ומידות, נשים שאוהבות ללבוש אופנה מתוחכמת אך נגישה שניתן להתאים אליה מבחר אקססוריז נלווים. הלוק המתקבל הוא אלגנטי, מרשים ועל-זמני, כזה שגורם לך להיות מסמר הערב מבלי שתתאמצי.

חנויות הרשת:
דיזנגוף תא
קניון הזהב ראשלצ
קניון מלחה ירושלים
קניון אשדוד
קניון עיר ימים נתניה
אתר החברה:
www.april-fashion.com
רח' דיזינגוף 173, תל-אביב ראשון לציון – קניון הזהב-רח' דוד סחרוב 21, ראשון לציוןê נתניה – קניון עיר ימים- רח' בני ברמן 2, נתניהê אשדוד – קניון CITY- שד' מנחם בגין אשדוד.
טלפון – 03-5102975