״בלדי״ משיקה Minute שניצל ו- Minute שווארמה פרגית.

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

סדרת MINUTE להתאהב בדקה!
חברת בלדי משיקה בימים אלו מוצרים חדשים בסדרת
MINUTE שנותנים פתרונות ביתיים לארוחה מהירה ומזינה.

בעקבות ההצלחה של ה- MINUTEסטייק חברת "בלדי" מרחיבה את הסדרה ומשיקה מוצרים חדשים: Minute שניצל ו Minute שווארמה פרגית.

Minute שניצל הנו מוצר שניצל פרוס דק דק להכנה מהירה בדקה! המוגש באריזה מיוחדת. המוצר מגיע באריזה השומרת טריות של 300 גרם ליחידה המכילה כ- 68 גרם חלבון ! המוצר דל קלוריות ועתיר חלבונים ולכן מומלץ בקרב מתאמנים ושומרי משקל
מחיר המוצר 24.90-26.90 ₪ בלבד
המוצר מורכב מנתח חזה עוף פרוס דק דק, המכיל 34 גרם חלבון למנה וארוז באריזה של 300 גרם (2 מנות של 150 גרם). המוצר מורכב מ- 100% בשר עוף מובחר, לא מעובד, ללא חומרים משמרים וללא חומרי טעם וריח.

מתכון מנצח של בלדי לחזה עוף על גבי מצע של סלט ירוקים (מתכון ל-2 מנות)
מצרכים: חבילת מינוט שניצל בלדי, שמן זית, מלח גס, פלפל שחור גרוס ,שום פרוס, אפונת שלג ירוקה וסגולה, אפונה עדינה. אופן ההכנה: מחממים מחבת פסים לטמפ' גבוהה, מטפטפים שמן זית על המחבת ומתבלים את פרוסות חזה העוף במלח גס ופלפל שחור גרוס. צולים את הפרוסות על מחבת למשך כ-30 שניות מכל צד. חולטים אפונת שלג ירוקה, סגולה ואפונה עדינה למשך כ2-3 דקות במים רותחים עם מלח, מסננים ושוטפים במים קרים. לבסוף מקפיצים על מחבת רותחת את הירקות החלוטים עם שמן זית, שום פרוס, מלח גס ופלפל שחור גרוס.
מגישים בקערה או בצלחת את הירקות, עליהם מניחים את חזה העוף ומוסיפים מעל נבטי אפונה טריים.

Minute שווארמה פרגית : מוצר שווארמה פרגית פרוס דק דק להכנה מהירה בדקה! מוצר המגיע באריזה השומרת על טריות של 300 גרם ליחידה. כל חבילה מגיעה בצירוף עם תבלין הבית של בלדי שהוכן במיוחד עבור מוצר זה על ידי שף מקצועי . תוך דקה תוכלו ליהנות משווארמה בוטיק איכותית. מוצר השווארמה מורכב מ- 100% בשר עוף מובחר, נתחי פרגית הפרוסים דק דק, לא מעובדים, ללא חומרים משמרים, ללא חומרי טעם וריח ובמשקל נקי של 300 גרם.
מחיר המוצר 29.90-31.90 ₪ בלבד

מתכון מנצח של בלדי לשווארמה פרגית
אופן ההכנה: מחממים מחבת פסים לטמפ' גבוהה, מטפטפים שמן זית על המחבת ומתבלים את פרוסות השווארמה עם תבלין הבית המגיע באריזה. צולים את הפרוסות על המחבת למשך כ-30 שניות מכל צד ומגישים. מומלץ להגיש את השווארמה עם טחינה.

מוצר סדרת ה Minuteבעלי כשרות חלק למהדרין בהשגחת רבנות עמק יזרעאל.
את המוצרים החדשים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובנקודות המכירה המובילות בארץ ביניהם: שופרסל, מגה, יינות ביתן, יוחננוף, ויקטורי, מחסני השוק, פרש מרקט, סופר ברקת, סופר ספיר, מרכז מזון, טיב טעם, דבאח ועוד.

חברת בלדי , המתמחה בעיבוד, ייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי בשר, בקר, עוף, דגים וירקות קפואים, פעולת בישראל עבר למעלה מ-100 שנה.