״הגרה״ יוצאת במבצע סוף עונה לקולקציית קיץ 2015

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

״הגרה״ יוצאת במבצע סוף עונה 1+1 על קולקציית קיץ 2015 ובנוסף 50% הנחה על כל השמלות והאוברולים מקולקציית הקיץ, לחברות מועדון ומצטרפות חדשות בלבד!

רשת האופנה "הגרה" יוצאת במבצע סוף עונה על קולקציית קיץ 2015

המבצע בתוקף עד התאריך 31/7/2015

v המבצע לא כולל את קולקציית הבייסיק, קולקציית פרומו ואביזרים.

image

כרשת אופנה ישראלית מובילה, ב"הגרה" מקפידים על תרגום מדוייק של מיטב הטרנדים החמים בזירות האופנה העולמית אך לא שוכחים את מקור השראתם- האישה הישראלית המודרנית.

אי לכך, מציעה רשת הגרה קולקצייה מרעננת הנעה בין מראות חופשיים וזורמים ליומיום, שמלות גלביה בסגנון המזרח, גזרות A מחמיאות רכות ונשפחות ושמלות מקסי בדפוסים טרופיים לצד שמלות רומנטיות ושמלות קלאסיות מחוייטות. קולקציית הקיץ של הגרה תוכננה כך שכל אישה תוכל לצאת מביתה לעבודה בבוקר, לשבת על הים אחר הצהריים ומשם להמשיך לחיי הלילה עם אותו פריט הלבוש ותמיד להראות שיקית וללא מאמץ.

מחירים:
קולקציית בייסיק הכוללת גופיות, טייצ'ים, טוניקות ועוד טווח המחירים נע בין 49 ₪ – 199 ש"ח
פריטי קולקציית קיץ 2015 טווח המחירים נע בין : 49 ₪ עד 449 ₪

השחקנית והדוגמנית יעל גולדמן נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת האופנה "הגרה" לשנת 2015. יעל גולמן, 36 נשואה ואמא ל- 2 בנות קטנות מגלמת את האישה העכשווית עמה יכולות לקוחות "הגרה" להזדהות.
בימים אלה גולדמן שוהה בלוס אנגל'ס יחד עם בעלה אורי פפר ושתי בנותיהן ומלווה אותו בצילומים שמתקימיים בתקופה הקרובה.

אודות הגרה:
רשת האופנה "הגרה" מציעה לנשים בישראל אופנה עכשווית בהשראת בירות אופנה ברחבי אירופה. האישה הלובשת את הגרה היא אישה מלאת שיק ומודעות עצמית גבוהה באשר למראה שלה. הדגמים השונים בקולקציה של הגרה נעים במידות שבין 38-54 והם מעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים תוך מתן דגש על שימוש בבדים איכותיים ואיכות תפירה ללא פשרות כל זאת להענקת נינוחות לאורך כל היום. ההבנה כי גם נשים במידות גדולות, בקשת רחבה של גילאים, יכולות ליהנות מאופנה עכשווית יכולה לייצר במיוחד בנקודת זמן זו, יתרון בולט לרשת הגרה על פני רשתות אחרות הקיימות בנוף האופנה הישראלי.

את פריטי "הגרה" ניתן למצוא ב-27 חנויות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ.