״הקול בראש״ חדש מאולפני דיסני סרט ילדים מומלץ.

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

״הקול בראש״ חדש מאולפני דיסני סרט ילדים מומלץ.  INSIDE OUT DISNEY•PIXAR בימוי: פיט דוקטר תסריט: פיט דוקטר, מג לפוב, ג'וש קולי הפקה: ג'ונאס ריברה פסקול:  תקציר: ממסע הרפתקאות מעל העננים ועד לעיר גדולה מלאה מפלצות, הבמאי זוכה פרס האוסקר פיט דוקטר ("מפלצות בע"מ", "למעלה") לקח צופים למקומות יחודיים ומלאי דמיון.

image

בסרט החדש מאולפני דיסני פיקסאר "הקול בראש" הוא יקח אתכם למקום הכי מיוחד ויוצא דופן שישנו – אל תוך הראש. זה לא פשוט לגדול, וככה זה גם עבור ריילי שנאלצת לעבור מביתה במערב ארה"ב, כשאביה מקבל עבודה חדשה בסן פרנסיסקו. כמו כולנו, ריילי תלויה ברגשותיה – שמחה (איימי פוהלר), פחד (ביל היידר), כעס (לואיס בלאק), גועל (מינדי קאלינג) ועצב (פיליס סמית). הרגשות חיים במפקדת הראש – מרכז העצבים בתוך ראשה של ריילי, משם הם נותנים את עצותיהם במהלך חיי היום יום.

כשריילי ורגשותיה מתמודדים עם החיים החדשים בסן פרנסיסקו, סערה משתוללת במפקדת הראש. למרות ש"שמחה" משתדלת לשמור על רוח חיובית, הרגשות מתעמתים על הדרך שבה אפשר להתמודד עם עיר חדשה, בית חדש ובי"ס חדש. הדמויות:

שמחה – המטרה של שמחה היא לוודא שריילי מאושרת ושמחה. היא אופטימית ונחושה למצוא את הכיף בכל סיטואציה. שמחה ראה את האתגרים בחייה של ריילי כהזדמנויות והרגעים הפחות שמחים שלה הם לא יותר ממעבר בדרך למשהו נפלא.

פחד- עבודתו של פחד, הוא להגן על ריילי ולוודא שהיא בטוחה. הוא עומד על המשמר מפני אסונות פוטנציאליים, ומעביר את זמנו בחישוב סכנות אפשריות, מלכודות וסיכונים שכרוכים בחיי היום יום של ריילי. ישנם מעט מאוד פעילויות שפחד מוצא שהן בלתי מסוכנות ועלולות לגרום לאסון.

כעס- כעס מאוד להוט לשמור שריילי מקבלת יחס הוגן מכולם. יש לו דם חם ונוטה להתפרץ (תרתי משמע) כשדברים אינם מסתדרים כפי שהוא תכנן.

גועל- היא מאוד דעתנית.

image

 שבתוך הראש שלנו", מספר הבמאי, פיט דוקטר. "כשרק התחלנו לעבוד על הסרט הזה, הסתכלנו סביב נוף על הילדים שלנו, החברים שלנו, קולגות והבנו שלכל אחד יש את המזג שלו. כולנו עוברים תקופות בהן אנו שמחים או עצובים, אולם יש אנשים שיותר מחוברים לרגש מסויים. ריילי היא ילדה שמחה, ולכן הקשר שלה לשמחה הוא החזק ביותר", ממלשיך ומספר דוקטר. "לשמחה יש 33 שניות נפלאות, בהן היא לבד עם ריילי..", מספרת השחקנית והמדבבת  מועמד לפרס האמי על מופע הספיישל הטלוויזיוניו  Screwed. כדוקטר תסריט: פיט דוקטר, מג לפוב, ג'וש קולי הפקה: ג'ונאס ריברה פסקול: מייקל ג'יאקינו בהשתתפות: איימי פוהלר- שמחה ביל היידר – פחד לואיס בלאק – כעס מינדי קאלינג – גועל פיליס סמית' – עצב אורך הסרט: 102 דקות הסרט יופץ ע"י פורום פילם ויגיע לבתי הקולנוע ב- 18.6.2015 דיבוב עברית: בימוי דיבוב שרון כהן תרגום דיאלוג אפרת ענבל עיבוד דיאלוג אורנה כץ שרון כהן ניהול הפקה הדס מוזס אולפני דיבוב אולפני אלרום בהשתתפות: שמחה דקלה הדר עצב שירלי לילו בינג בונג דרור קרן פחד עידו רוזנברג כעס אלברט כהן גועל עינת אזולאי ריילי מאיה לבני אמא הילה מערבי אבא אלדד פריבס משתתפים נוספים: איילת רובינסון שאול עזר לירון אליידי ניר רון רובי מוסקוביץ מתן קליגר דוית גביש רוני דותן בר סביר איילה פלדמן עדי כהן שרון כהן גבריאל כהן עלמה כהן חובי סטאר עמית רייס שני שאולי אלון שר לורן סביר אביגיל מרום מיקה אשכנזי עידו אנגל קיי בנסיי יוהן בנסיי גיא הוד תקציר: ממסע הרפתקאות מעל העננים ועד לעיר גדולה מלאה מפלצות, הבמאי זוכה פרס האוסקר 

image

הקול בראש חדש מאולפני דיסני, סרט ילדים מומלץ.