״השניצל של תמיר״ מלך השניצלים של גבעתיים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

אם יצא לכם לעבור באזור התעשיה של גבעתיים במתחם כורזין, בטוח שצדה את עינכם, בוטקה כחול שנבנה לפני 30 שנה, שניצב ממש מול היכל יהדות ווהלין ותור ארוך של אנשים שהולך ומשתרך. אז כן בדוכן הזה ישב בחור חביב בשם תמיר, שהוא מלך השניצלים של גבעתיים.

תמיר ממשיך את דרכו של אביו והמומחיות שלו הוא להכין שניצלים, אבל ממש לא סתם שניצל אלא השניצל

האולטימטיבי שאהוב בעיקר על הילדים והמבוגרים כאחד. שניצל דק ופריך עטוף בפירורי לחם וצבעו זהוב ומזמין. מה שמיוחד אצל תמיר הוא שהמנה היא לא של שניצל אחד אלא ערמת שניצלים חינניים זהובים שרק מלראותן אתה מקבל תיאבון  שעושה חשק לעוד.

תמיר  והצוות המקצועי של המטבח לא מפסיקים להכין ערמות של שניצלים טעימים ונימוחים בפה, לצד סלטים טריים שנעשים במקום כל יום טרי.

יש לציין שמבחר הסלטים עשיר ומגוון; סלט חומוס מעולה, סלט טחינה ביתית, סלט עגבניות פיקנטי, סלט סלק חמצמץ, סלט כרוב מעולה,חצילים מטוגנים,

מלפפונים חמוצים ותוספות חמות של אורז ושעועית ירוקה. מלבד השניצלים תוכלו למצוא גם פלאפל וצ׳יפס כמובן. לפני 5 שנים נאלץ תמיר לסגור את הדוכן ופתח מסעדת שניצלים כשרה למהדרין במתחם כורזין בתפוצות ישראל 4 צמוד למאפיית הכהנים בכורזין. במסעדה ניתן להנות מארוחה בצלחת, בפיתה או בבגט לשבת או לקחת ולהנות ממקום יחיד ומיוחד.

היתה לנו הזכות להתארח במסעדה של תמיר ולא הפסקנו להתפעל מהשניצלים וטעמם המיוחד.

המסעדה מומלצת בחום.

השניצל של תמיר

תפוצות ישראל 4
טל-0505271619

גבעתיים