״ויסוצקי״ ICE משיקה משקה חדש חליטת הביסקוס ופירות אדומים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
לשתות קר!
טעם חדש, קייצי ומרענן בסדרת החליטות הקרות "ויסוצקי "ICE:

חליטת היביסקוס ופירות אדומים

*חליטת פרחי היביסקוס אמתית*
*מכיל פרי*ללא קפאין*
*22 קלוריות ל100 מ"ל-במתיקות מעודנת*
*ללא חומרים משמרים*
*ללא צבעי מאכל*

בעקבות הצלחת סדרת החליטות הייחודית "חליטת ויסוצקי "ICE שפותחה על ידי חברת "ויסוצקי", המתמחה בעולמות התה והצמחים וחברת "מבשלות בירה ישראל" (מב"י), המתמחה בבישולי בירה וחליטה נוסף טעם חדש וייחודי: חליטת היביסקוס ופירות אדומים בבקבוק אישי (350 מ"ל)

"ויסוצקי ICE חליטת היביסקוס ופירות אדומים" הינו חלק מסדרת המוצרים המבוססת על פיתוח חדשני של חליטת עלי תה ירוק, צמחים ופירות ישירות לבקבוק. הסדרה כוללת מגוון טעמים בהם גם חליטת תה ירוק עלי למון גראס (לימונית) ולואיזה; וחליטת תה ירוק ונענע.

תהליך הפיתוח הייחודי של חליטות "ויסוצקי "ICE, אשר ארך כ- 3 שנים, התאפשר הודות לידע והמומחיות של חברת "ויסוצקי" בעולמות התה והצמחים, בשילוב המומחיות של חברת מב"י ביצור מוצרי RTD (Ready to Drink), והתמחות במוצרי חליטה. יצוין כי מב"י הנה היצרנית היחידה בישראל, בעלת הידע והטכנולוגיה, ליצירת חליטות תה וצמחים קרות, תהליך של חליטה ישירה לבקבוק

בשנים האחרונות עם התפתחות עולם ה- 'WELL BEING' והחיפוש הגובר של הצרכן אחר אלטרנטיבות למשקאות טובים ואמתיים יותר ,מהווים התה הירוק והחליטות האמתיות את אחד ממנועי הצמיחה של עולם המשקאות .

חליטות ויסוצקי ICE בבקבוק זכוכית מעוצב בשלושה טעמים :
חליטת תה ירוק לימונית ולואיזה, וחליטת תה ירוק ונענע, חליטת היביסקוס ופירות אדומים
כל החליטות ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. מכילות 22 קל' ל-100 מ"ל במתיקות מעודנת.

• ניתן להשיג את המשקה הקל במקררים, בבקבוקי 350 מ"ל בכל נקודות המכירה.
• המוצר משווק במחירים משתנים הנקבעים ע"י הקמעונאים בלבד.


אודות ויסוצקי
חברת 'ויסוצקי נוסדה ברוסיה בשנת 1849 והיא יצרנית התה המובילה בישראל, מאז הקמת המפעל הראשון שלה במדינה בשנת 1936 על ידי שמעון זיידלר. ויסוצקי דוגלת בחדשנות בלתי פוסקת ומחויבות לאיכות ללא פשרות. לויסוצקי יש כיום פורטפוליו רחב של למעלה מ- 100 מוצרים בטעמים שונים אשר פותחו בהתאמה להעדפות הטעם הייחודיות של הקהל הישראלי.