״טסה״ ענקית הממתקים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

לרשת חנויות  הממתקים הגדולה בישראל
״טסה״ נוספה חנות חדשה נפתחה בכפר סבא הסדנה 6

image

חלום של כל ילד וילדה הוא לבקר בביתם של עמי ותמי מארץ האגדות, בית שכולו עשוי שוקולד, עוגיות, מרשמלו וסוכריות גומי כמובן. התגשמות החלום הוא כניסה לענקית הממתקים ״טסה״ ממש בית לממתקים בו תמצאו מבחר סוכריות ושוקולדים במשקל לרבות בונבוניירות מכל הסוגים, דברי מאפה, ממרחים למניהם, מיצים, משקאות חריפים ומשקאות קלים, כל הציוד לימי הולדת ובנוסף גם צעצועים ועוד הפתעות .

שעות הפתיחה : 8.30 עד 20.00 כל השבוע א-ה
יום שישי : 8.00 – 15.00

טסה שוקולד נפתחה לפני 6 שנים כמותג אבל הבעלים דני ודניאלה טסה חיים ונושמים את שוק הממתקים מאז ומתמיד וניהלו בעבר קרוב ל20 חנויות שונות על טהרת המתוק עד שהחליטו שהגיע הזמן לקחת צעד קדימה ולהביא לשוק הישראלי רשת שההתמחות שלה הוא ממתקים ולייבא את כל המוצרים והשוקולדים מכל העולם ובכך להעניק לישראלים חוויה על חושית מתוקה שתרכז עבורכם את הכול תחת בית אחד מלא הפתעות ומחירים משתלמים המותאמים כל כיס . וזה לא סתם בית כל חברי המשפחה שותפים להצלחה ולחמימות המוקרנת בשירות מהיר ונעים .

image

דניאלה מספרת " האהבה למתוקים והרצון לעשות מתוק לאנשים משתלב לנו באופן מושלם בבית של הממתקים טסה זה ההזדמנות שלנו להביא טעמים מתוקים ולראות הרבה אנשים מחייכים ושמחים מדי יום יש יותר מושלם מזה ? הכול סובב אירועים משמחים כמו ימי הולדת נישואים ופינוקים וזה כייף לקחת חלק בחיים של ברגעים השמחים .

באמת מרגישים את האהבה והתשוקה הזו גם בחנות החדשה בכפר סבא היא חנות הממתקים הגדולה בישראל ומציעה חווית קניה מרגשת הכוללת מעבר לממתקים כל מה שצריך לכייף ואירוח . רוצים לארגן יום הולדת מושלמת בטסה מחלקה שלמה של כל הכלים המותאמים גם לנסיכה וגם לגיבורי על .

בחנות מחלקת חד פעמים מטורפת שכוללת את כל הכלים לקינוחים ולהגשה

image

לקראת החגים טסה שוקולד מוציאה ליין של חבילות שי טעימות ומרשימות . חלקם בקונספט מגניב ומעניין למשל חבילת שי ללא סוכר או מיוחדת לחובשי הכיפות עם מוצרים בהכשר מיוחד מעבר לחבילות תוכלו להכין חבילה משלכם בכל תקציב שתבחרו ולארוז בצורה חגיגית. מכיוון שהמשפחה עובדת ביחד אז בכל מפגש משפחתי השיחה סובבת סביב ממתקים והדבר הבא שהם יעשו כי לשמח את הקונים וכל זה כמובן לצד טעימות ושוקולדים שמכסים את השולחן שאר הילדים שותפים ומייעצים . רשת החנויות דוגלת בתרומה חזרה לחברה לכן בשנים האחרונות בשקט בשקט הם לקחו חסות על תנועת הנוער " כנפיים של קרמבו" תנועת נוער לילדים עם צרכים מיוחדים . לצד עוד עמותות.
" כל האריזות שלנו נארזות בחברות שהעובדים שלהם הם אנשים מיוחדים וחשוב לנו לתת להם פרנסה הם עושים עבודה נפלאה ואנחנו מאושרים שיש לנו הזדמנות לקחת חלק בעשיה הזו למען החברה כך שכל מי שקונה אצלנו יודע שאנחנו חברה עם אג'נדה חברתית "

הלהיט הגדול של השנים האחרונות בתחום הממתקים הם כל הסוכריות והחטיפים הנוסטלגיים אנשים מחפשים אותם ומתרגשים למצוא לטעום ולחזור במנהרת הזמן, והממתקים הנוסטלגיים והקריבו הצבעוני.