״יגור הום״ חנות הקונספט יחודית למוצרים לבית ולמתנות

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום אגמדיה תקשורת ויום צלמים

השבוע הושקה רשמית חנות "יגור הום" במתחם חוצות יגור (בכניסה לקיבוץ יגור)  אחותה הקטנה של חנות משתלת יגור, חנות קונספט יחודית עם מוצרים לבית, בה תמצאו מגוון גדול של מוצרים לכל מטרה: לבית, למתנה וסתם להתפנק במשהו חדש….  מכוסות מעוצבות ועד פריטים לכל המשפחה, במחירים מעולים ששווים לכל כיס.
קרדיט צילום אגמדיה תקשורת
יגור הום מבית משתלות יגור הוקמה בעקבות הרצון להעניק במתחם אחד את כל מה שצריך לבית. את כל מוצרי החוץ ביתיים כבר ניתן למצוא במשתלה, בשמנא וסלתא תמצאו גם מוצרי מזון בוטיק. מה שהיה חסר הם החפצים לתוך הבית. החפצים שעושים לנו את היומיום יותר נוח או מפנקים וגם כמובן מיפים את הבית. תמהיל המוצרים בחנות ניבנה במחשבה רבה על כל קשת הגילאים שמשפחה מרכיבה- צעצועים ומשחקים לילדים ותינוקות, מוצרי נייר ובאק טו סקול מיוחדים במינם, כלי הגשה, אירוח בישול ואפיה, מוצרי חגיגות יום הולדת ועוד מלא מוצרים שנבחרו בקפידה כדי לאפשר ללקוחות חווית קנייה מלאה.
קרדיט צילום זום צלמים
השם יגור הום נבחר לאחר סיעור מוחות רציני ומעמיק ולמעשה בהנהלת משתלות יגור חשבו שהכי טבעי הוא לאגד את שם המקום ושם המשתלה עם התחושה שאותה הם רוצים להעביר ללקוחות. המילה home באנגלית מדברת על התחושה של להרגיש בבית ולא בהכרח רק על המבנה הפיזי של הבית. וזו התחושה שהם מעניקים בחנות דרך המוצרים, דרך הבחירה של שימוש רב בעץ שמעניק הרבה חום לחלל החנות וכמובן שירות מלא בחיוך.
החלום שלהם (והלא מאוד רחוק) זה שהלקוחות ירגישו בחנות כמו משפחה שמשתפת את רשימת הקניות שלה. כלומר, שיהיה שיח פתוח בינינו לבין הלקוחות שלנו על הדברים אותם הם היו רוצים בחנות ואין כרגע או שנגמר.
החפצים והמוצרים שבחנות יתחלפו ויתווספו עם הזמן, בהתאם לעונה ולמועדים השונים ולכן כדאי ואף מומלץ לעקוב אחרי העדכונים שלהם ברשתות החברתיות וכמובן לקפוץ לבקר ולהתרשם לבד.