״לקחת נשימה״ מופע אינטראקטיבי עם עידית הג׳ינג׳ית

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
לקחת נשימה עם עידית "הג'ינג'ית" נוידרפר
במופע אינטראקטיבי המשלב משחק, שירה, מוסיקה חיה והרצאה שמעוררת את המשתתפים
אותנטיות – אנרגיה – תשוקה – אומץ – יצירתיות – דיוק – נוכחות – הובלה / מנהיגות

לקחת נשימה עם עידית "הג'ינג'ית" נוידרפר במופע אינטראקטיבי המשלב משחק, שירה, מוסיקה חיה והרצאה שמעוררת את המשתתפים, מופע חדשני בו עידית חושפת את הקהל, לכלים עוצמתיים ולהתנהלות רגועה ויעילה הרבה יותר דרך הומור, מוזיקה חיה והנחייה כריזמטית.
לפני 7 שנים, בזמן שעידית שיחקה בטלוויזיה את "אימא של קופיקו", ובתפקיד ראשי, בתיאטרון בית לסין, לצד ששון גבאי וליאור אשכנזי, היא התעוררה בוקר אחד עם פעימות לב מואצות והבינה שזה לא הבוקר הראשון שהיא מתעוררת ככה. עידית הרגישה פחות חכמה ממה שהיא חשבה, ועל אף קורסי הויפאסנה ושלל הטכניקות שהיא רכשה במהלך השנים – היא מודה – שלא באמת היא ידעה איך היא מצליחה לעצור ולו לרגע את ה'טרפת הנפוצה' של החיים ובעיקר לא ידיעה כיצד איך אפשר לקחת נשימה!"
כי זה ברור שרובנו נרגעים, כשאנחנו יוצאים לחופשה בתאילנד, או לסופ"ש בצימר או כשהילדים עוזבים את הבית – אבל איך אפשר לעשות את זה, לעזאזל, כשאת יוצאת מאוחר מהעבודה ומגלה שהילד שלך נשאר אחרון בגן? או כשאת רווקה מעל גיל 35 במדינת ישראל? או כשהטלפון לא מפסיק לצפצף?"


במופע הייחודי של עידית "הג'ינג'ית" נוידרפר "לקחת נשימה" – פוגש הקהל 4 דמויות: איילה – הקרייריסטית, נורית – הרווקה, מיכל – הרוחניקית ואת עידית עצמה – ג'ינג'ית בלתי ניתנת לעצירה.
במופע הדמויות על הבמה מעלות, יחד עם הקהל, את האפשרויות – איך 'לקחת נשימה' בדקה, ומתמצתות את הכל ל- 4 כלים פרקטיים, שכל אחת ואחד מאתנו יכול לשלוף ברגע של לחץ ביומיום (*ללא צורך בעזרים מיוחדים או בשינוי קיצוני בשגרה.)
המופע/ הרצאה מלווה בקטעי שירה ומוזיקה חיה ומשלב אינטראקציה עם הקהל. זה לא עוד מופע סטנד אפ, זו גם לא הרצאה תיאורטית ויבשה זה משהו אחר. ליווי גיטרה ושירה: סנדרה צ'רנס.