״מעדני יחיעם״ משיקה כתף בקר מעושן בציפוי פלפל

כתבתה של קרן שלע

קרדיט צילום יח״צ

חברת "מעדני יחיעם" משיקה מעדן בשר חדש בסדרת מעדני הגורמה:
כתף בקר מעושן בציפוי פלפל.

כתף בקר מפולפל מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף בקר המתובל ומעושן בהליך ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי • הנקניק החדש ישווק בסדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם באריזת 150 גרם

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם, משיקה מעדן בשר חדש בסדרת מעדני הגורמה: כתף בקר מעושן בציפוי פלפל. הנקניק החדש יצטרף לסדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם הכוללת נקניקי בוטיק בהם פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ ועוד.

סדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם כוללת נקניקי בוטיק המיוצרים מנתחי בשר בקר מובחר, בעלי טעם עשיר, ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין הנקניקים הזוכים להצלחה ישנם הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סלמי הרץ, סרוולד, פסטרמה של פעם, סדרת מוס כבד עוף וסדרת נקניקיות הגורמה וינר, קנאקרס וקרקובר. יחיעם דוגלת ב"גיור" של מעדני בשר הפופולאריים בעולם, תוך הנגשתם לשוק הישראלי והכשרתם. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", אנו שמחים לצרף נקניק חדש לסדרת "טעם של מעדנייה". כתף הבקר מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף בקר העובר תהליך תיבול ועישון ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.