״נביעות״ משיקה סדרת בקבוקים בשיתוף עם עמותת ״גדולים מהחיים״

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

לקראת החזרה לבית הספר, "נביעות" משיקה סדרת בקבוקים במהדורה מיוחדת כשההכנסות ממכירת הבקבוקים הינם תרומה ל עמותת "גדולים מהחיים"

כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים, אשר יוצעו למכירה ברשת "רמי לוי שיווק השיקמה", יועברו כתרומה למען עמותת "גדולים מהחיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. המסרים על תוויות הבקבוקים הינם מסרי העצמה ועידוד לתרומה ועשייה

לקראת החזרה לבית ספר, חברת המים "נביעות", מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים, נביעות + מים בטעמים וברי מים מינרליים, נרתמת זו השנה השלישית ברציפות, למען עמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

במסגרת שיתוף הפעולה, ישווקו בסניפי רשת רמי לוי שיווק השקמה כ-160,000 בקבוקי "נביעות" במהדורה מיוחדת, כאשר כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים יועברו כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים".

על בקבוקי המהדורה תופיע תווית מיוחדת הנושאת את לוגו העמותה, מקום לכיתוב שם, ומגוון אמירות שמטרתן להעצים ולעודד למען עשייה ותרומה. בין הכיתובים: "יצאתי גדול מהחיים", "אני נהדרת", "יצאתי מספר 1", "טוב לי לעשות טוב", ועוד.

יניב פיינשניידר, סמנכ"ל שיווק נביעות, מסר כי: "נביעות רואה חשיבות עליונה למעורבות חברתית ותרומה חזרה לקהילה. הפעילות של עמותת 'גדולים מהחיים' מהחיים חשובה ביותר, ואנחנו שמחים לעבוד יחד עם רמי לוי והעמותה בשיתוף פעולה זה. סדרת הבקבוקים הזו היא תרומתה הצנועה של חברת נביעות, אשר מאחלת החלמה מהירה ובריאות לכל ילדי העמותה".

אודות נביעות
נביעות מפיקה ומשווקת מים מינרליים טבעיים בבקבוקים ובכדים, ומשקאות על בסיס מים מינרליים בבקבוקים. בשנת 1989 השיקה נביעות לראשונה את בקבוקי המים המינרליים הטבעיים. מאז הקמתה שומרת נביעות על אופי פורץ דרך, פיתוח מוצרים חדשניים ושיפור מתמיד של מוצריה ושירותיה.
בשנת 1991 הקימה נביעות את נביעות בר והחלה לעסוק בהפצה ישירה של מים מינרליים טבעיים בכדים ללקוחות פרטיים ועסקיים.
בשנת 1995 הייתה נביעות הראשונה בישראל שהציעה בקבוקי ספורט, בעלי פקק נוח המותאם לשימוש תוך כדי פעילות גופנית. בשנת 2006 יצאה נביעות עם סדרת נביעות+ המבוססת על המים המינרליים של נביעות בתוספת ויטמינים בטעמים עדינים. סדרת נביעות+ היא הדור החדש של המים המינרליים, המשלבת טעמים עדינים ומרעננים עם יתרונות בריאותיים.

באוקטובר 2011 החלה נביעות להפיק מים מינרליים טבעיים מאקוות ההר אשר בגליל העליון, באמצעות קידוח. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת, בדומה לחברות המים המינרליים המובילות באירופה. בשיטה חדשנית זו מגיעה נביעות למים כשהם עדיין בבטן האדמה, באזור המוגן והבטוח ביותר. אקוות ההר אשר בגליל העליון, אושרה על ידי משרד הבריאות כמקור למים מינרליים טבעיים.

 

הרכב המינרלים של נביעות מכיל כמות משמעותית של סידן, דל בנתרן ומכיל פלואוריד טבעי. מערך אבטחת האיכות של נביעות עומד בתקני איכות מחמירים ומבוקרים על ידי גורמים חיצוניים מוסמכים, ונביעות שמחה להמשיך לספק לצרכנייה את המים המינרליים הטבעיים והבריאים ביותר בישראל.