״עומר והים״ מסעדת דגים ביפו

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום באדיבות קרן שלי

מסעדת “עומר והים” מסעדת דגים, בשרים ופירות ים, השוכנת ביפו העתיקה. המסעדה ממוקמת על גבעה שממנה נשקף נוף של חוף ים כחול ורוח נעימה מנשבת שתורמת לאווירה המיוחדת שבאמת “אין כמו יפו בלילות”.

רמזי ושירי אישתו ומנהלת האירועים של מסעדת עומר והים

מסעדת “עומר והים” קיימת כשנתיים ונוסדה בשנת 2018 על ידי 2 אחים, רמזי ואישתו שירי שהיא גם מנהלת האירועים של המסעדה והאח עומר. אימם חדרה, מגדת העתידות הבלונדינית והמפורסמת מיפו והאב אבו עומר, שאהבתם הגדולה לדגים, מאכלי ים ולפירות  ים.

הולידה בליבם את הרעיון והרצון להקים מסעדת דגים משפחתית ביפו ולמטרה זו, בנו  את הבית המיוחד שהוא מקום משכנה של המסעדת ״עומר והים״ ברחוב קדם 79 ביפו. בשטח התחתון נמצאת המסעדה כולל גינת דשא

מקסימה שממש כייף לשבת ולהתענג על ארוחה טובה ומעצימה ובחלק העליון של הבנין גרה כל המשפחה, הקרבה של המשפחה למסעדה ולעסק תורמת לניהול שוטף ונכון של המסעדה שממש צמודה למסעדת הזקן והים.

במסעדת “עומר והים” תמצאו תפריט עשיר של סלטים מעולים וטריים, דגים מצויינים, טריים וטעימים בטעם משובח, בשרים על האש מכל סוג, וכמובן פירות ים.

רמז השף של המסעדה מנצח על כל התפריט המדהים של המסעדה, רמז ממוצא דרוזי לבנוני ולכן התפריט ים תיכוני עם נגיעות מהמטבח היווני, הסורי, הלבנוני והקפריסאי. האוכל הטעים בשילוב עם המיקום המשגע והאווירה המיוחדת של הבריזה המנשבת והמוזיקה הצרפתית.התורמת לאווירה רומנטית

והמסעדה מתאימה לכל תרחיש ואירוע מכל סוג: חגיגת ימי הולדת, ימי נישואין, אירועי חברה, ימי גיבוש, בר ובת מצווה וסתם ארוחה טובה עם חברים בכל שעה ביום.

חשוב לציין שבמסעדת ״עומר והים״ מגישה מידי יום תפריט ארוחות בוקר יחיד או זוגי שמוגשות עד השעה 12 בצהריים שכוללות סלט טונה, אבוקדו, גבינות, סלט ירקות, חביתה מ-2 ביצים לסועד או שקשוקה ושתיה חמה או קרה.

המסעדה מגישה גם ארוחות עסקיות המוגשות בימי ראשון עד חמישי במחיר של 89 שקלים שכוללת מבחר סלטים. דג לבחירה דניס או מושט מבחר בשרים: פרגית, חזה עוף או שניצל.

תפריט הקינוחים העשיר כולל:פנקוטה, קרם ברולה, כנאפה שמכין השף במקום, מלאבי, עוגת גבינה וסופלה שוקולד.

אנחנו מאוד נהננו מהאוכל המדהים והאווירה המיוחדת ומה שנותר לנו הוא להעביר לכם את המסר. המסעדה מעולה ומומלצת בחום.
מסעדת ״עומר והים״ מסוגלת לארח בישיבה בתוך המסעדה עד 30 סועדים ובגינה עד ל-90 סועדים.
מסעדת “עומר והים”
רחוב קדם 79 יפו תל-אביב
שעות פתיחה 8 עד 11 בלילה
טל-054-3136162