״פופ סטאר״ חדש חטיפי פופקורן בטעמים מפתיעים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

סדרת חטיפי הפופקורן החדשה במגוון טעמים מלוחים, מתוקים ומפתיעים.

* ללא חומרים משמרים * ללא צבעי מאכל * אפויים וללא טיגון

דנשר אשר עד היום היתה פעילה רק בקטגוריית הפופקורן למיקרוגל, מרחיבה את פעילות המותג פופסטאר ונכנסת גם לקטגוריית הפופקורן מוכן לאכילה.
פופסטאר הינו מותג מתמחה בעולם הפופקורן, אשר מצליח לאורך השנים להעניק ללקוחותיו מוצר טעים ואיכותי ולרגש ולחדש עם שלל פעילויות והפתעות.

דנה קלוגמן, מנהלת חטיבת המזון בדנשר: "לאחר תקופה ארוכה של פיתוח, ללא התפשרות על הטעם, הצלחנו לפתח סדרה איכותית וטעימה במיוחד של 4 טעמים, אשר פותחה במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי. אנו בטוחים כי סדרה זו תוכל לרענן את הקטגוריה, לחדש לצרכן ולפתוח בפניו עולם חדש של טעמים. מה שעמד לנגד עינינו בפיתוח הסדרה הוא העצמת החוויה, בין אם צפייה בסרט, או רק נשנוש בין הארוחות, הסדרה החדשה מעצימה את החוויה. קיבלנו תגובות מדהימות על המוצרים כך שמבחינתנו זוהי רק הסנונית הראשונה"
סדרת חטיפי הפופסטאר החדשה באה במגוון רחב של טעמים: טבעי, מתוק מלוח, בציפוי קרמל ופופקורן בציפוי קרמל ובוטנים.
חטיפי הפופקורן מוכן לאכילה של פופסטאר מגיעים במשקל של 75 גרם.
כלל מוצרי הסדרה החדשה הינם ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל אפויים וללא טיגון.

• המחירים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק.
• כשר פרווה, בהשגחת הבד"צ חתם סופר ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

אודות POPSTAR

מותג הפופקורן למיקרוגל Popstar הינו בבעלות דנשר ומשווק בישראל כשני עשורים בהצלחה מרובה. המותג Popstar מהווה כיום כ 40% נתח שוק.כלל המוצרים בסדרה מכילים סיבים תזונתיים, ואינם מכילים חומרים משמרים או כולסטרול. מוצרי פופסטאר נצרכים ע"י צעירים ומבוגרים כאחד והם מתאימים לצריכה בכל זמן ובכל מקום.

אודות דנשר
קבוצת דנשר היא אחת מחברות השיווק וההפצה הגדולות והוותיקות בישראל. על מוצרי החברה נמנים מאות מוצרים ומותגים מובילים, מקומיים ובינלאומיים, בכלל קטגוריות הצריכה.
חטיבות הקבוצה השונות פועלות בכל שלבי שרשרת האספקה של המוצר, לרבות ייצור, ייבוא, ייצוא, מסחר, לוגיסטיקה, שיווק והפצה, ברמה ארצית וגלובלית.
מערך ההפצה של הקבוצה מגיע לכ-3,500 נקודות מכירה ברחבי ישראל, לצד נקודות נוספות ברחבי העולם.
פעילותה הרב תחומית של הקבוצה, לצד אפיקי השיווק וההפצה הרחבים שלה, הופכים אותה לשותף האופטימלי לחברות ומותגים אשר מחפשים להרחיב את פעילותם לשווקים חדשים.